Gå til innhold

Er det noe mellom oss eller ikke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For ca 1mnd siden møtte jeg en mann jeg falt pladask for med en gang. Vi har møttes en del, han har vært hos meg og jeg har vært hos han. Ja vi har også hatt sex. Han koser med meg, kysser meg og gir meg komplimenter, nå i helgen var jeg hos han i 2 dager og vi så serier, koste og snakket sammen. Jeg er ikke av den typen som spør om noe ang følelser osv. Han ser mye på meg og smiler, han lå også ved siden av meg og holdt meg i hånda da vi var på besøk hos en felles venn. I går etter at jeg dro hjem, sendte vi noen snapchats til hverandre og jeg spurte om han ville komme å se film, da fikk jeg tilbake at han var blitt forkjølt og ville være hjemme og slappe av. Er han kunn ute etter sex eller er det mer? Det er ikke alltid han svarer når jeg sender SMS heller.. Er jeg bare teit som tror at han er som alle andre menn jeg har møtt som kunn er ute etter sex eller er det mer i det? Er helt grønn når det kommer til slikt jeg 🙈 tusen takk for svar 😊

Anonymkode: 8765f...9dc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser du sier at du ikke er typen som spør om følelser, men jeg tror faktisk det beste i dette tilfellet er å bare spørre ham hva han tenker at forholdet mellom dere er. Det er umulig for oss å vite hva han legger i det, jeg synes det høres ut som at dere er romantisk involvert, men det er som sagt ikke mulig å vite. Ta mot til deg og snakk med fyren :)

Anonymkode: 15600...ebd

AnonymBruker
Skrevet

Han vil ha deg. :)

Han var jo med deg i to dager, og kanskje han vil være alene litt?

Anonymkode: d81b2...1e0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Umulig å si, så her må du nesten spørre. Det kan hende han vil knulle eller det kan hende han vil ha forhold.

Anonymkode: e62d6...a64

AnonymBruker
Skrevet

Dersom han unnlater å svare på sms tenker jeg at det heller i retning av et sexforhold.

Anonymkode: e62d6...a64

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...