Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For to dager siden (søndag) tok jeg en el test den var svak positiv. I går ettermiddag, i dag morges var den sterk, mens nå i ettermiddag litt svakere. (el slim i går)
Det jeg lurer på er når er jeg mest fruktbar? Er det nok med aksjer i går kveld? Eller rekker jeg ikke EL da? 
Litt innviklet, men håper noen forstod meg biggrin.gif

Anonymkode: 59ab5...85d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare ha sex annen hver dag rundt el så slipper du tenke? Eller vil du bare ha sex 1 gang per måned?

Anonymkode: 97590...e69

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke bare ha sex annen hver dag rundt el så slipper du tenke? Eller vil du bare ha sex 1 gang per måned?

Mannen jobber offshore, så er ikke alltid like lett å få det til å klaffe.. Spesielt når man vet man har EL

Skrevet

ELtester er ikke svake eller sterke positive. De er positive eller ikke.

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Solofanta1 skrev:

Mannen jobber offshore, så er ikke alltid like lett å få det til å klaffe.. Spesielt når man vet man har EL

Ok skjønner. Kanskje du kan prøve å regne deg fremover etterhvert om du nå finner el med tester? Så kan du planlegge litt? Hvis du vet ca ish når el ligger, kan du ha sex annen hver dag i el uka, når han er hjemme rundt da?

Skrevet
7 minutter siden, Silfen skrev:

ELtester er ikke svake eller sterke positive. De er positive eller ikke.

Da er det nok jeg som har misforstått. Har hatt en lysere strek når jeg trodde EL var på vei, men jeg får lese bruksanvisningen litt bedre. Er første gang jeg bruker disse testene. Bestilte fra ebay, er ikke like lett å forstå meg på dem :)

Skrevet

Streken skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken, kun da er de positive. Ikke nesten, ikke litt, alle andre streker enn like sterk skal regnes som ikke positiv. Håper det hjalp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...