AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #1 Skrevet 2. august 2016 Det har blitt trukket noen hundrelapper fra kontoen min av denne nettsiden. Sperrer selvsagt kortet så de ikke får trukket mer. Tenkte å skrive en mail til de for å spørre om de har en kvittering, og be om pengene tilbake. Andre som har blitt trukket av disse og ev. kontaktet de og fått svar? Bør man isåfall bruke ekte navn? De har jo tydeligvis kortinformasjonen. Anonymkode: 54140...403
Frøken888 Skrevet 2. august 2016 #2 Skrevet 2. august 2016 Meld svindelen til politiet. Tviler sterkt på at du får igjen pengene eller at politiet gjør noe, samtidig så blir det loggført. Politiet er da opplyst om at firma svindler folk.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #3 Skrevet 2. august 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det har blitt trukket noen hundrelapper fra kontoen min av denne nettsiden. Sperrer selvsagt kortet så de ikke får trukket mer. Tenkte å skrive en mail til de for å spørre om de har en kvittering, og be om pengene tilbake. Andre som har blitt trukket av disse og ev. kontaktet de og fått svar? Bør man isåfall bruke ekte navn? De har jo tydeligvis kortinformasjonen. Anonymkode: 54140...403 Spør av ren nysgjerrighet, hvordan kan de ha fått din kortinformasjon? Har du registrert opplysningene på en mistenkelig side. Husker du hvor du plottet inn opplysningene, ila den siste tiden. Anonymkode: 37499...df6
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #4 Skrevet 3. august 2016 Det lurer jeg på selv også. Har ikke tastet inn på noen mistenkelige sider. Når jeg bestiller via ebay bruker jeg Paypal, ellers er det sider som coverbrands, blivakker, douglas osv., men har ikke hatt problemer med det før. Vistacloud har jo ingenting å gjøre med noen av nettsidene jeg har tastet inn kortinformasjon på.. Anonymkode: 54140...403
QueenOfTheSidewalk Skrevet 3. august 2016 #5 Skrevet 3. august 2016 Nå er det lenge siden denne ble postet, men har dere gått på noe sånt gavetull på facebook? http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1655617
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #6 Skrevet 3. august 2016 3 minutter siden, Evilposelos skrev: Nå er det lenge siden denne ble postet, men har dere gått på noe sånt gavetull på facebook? http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1655617 Kan jo hende jeg har trykket på en annonse ved uhell, men isåfall har jeg klikket meg ut igjen med en gang, og ihvertfall ikke tastet inn noe.. Anonymkode: 54140...403
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå