AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #1 Skrevet 2. august 2016 Ja, jeg lurer rett og slett på om det er for tidlig å teste seg, eller om jeg bør vente noen dager til. Anonymkode: f6cad...708
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #2 Skrevet 2. august 2016 Jeg fikk svak positiv 9 dpo Anonymkode: e0345...57c
Silfen Skrevet 2. august 2016 #3 Skrevet 2. august 2016 De fleste vil få en svakt positiv test ved 12 dpo.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #4 Skrevet 2. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk svak positiv 9 dpo Anonymkode: e0345...57c Gjor du? Aiai, kanskje jeg bare kan teste da. Kjøpt CB digital. Første gang med pergokur denne måneden, så jeg er ekstra spent. Kan jeg ta testen i dag, eller bør jeg vente til morgenurin? Anonymkode: f6cad...708
Silfen Skrevet 2. august 2016 #5 Skrevet 2. august 2016 Du trenger ikke ha morgenurin, eneste du bør gjøre er å konsentrere urinen litt, dvs ikke drikke så mye og vente 4 timer før du tisser.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #6 Skrevet 2. august 2016 2 minutter siden, Silfen skrev: Du trenger ikke ha morgenurin, eneste du bør gjøre er å konsentrere urinen litt, dvs ikke drikke så mye og vente 4 timer før du tisser. "Relax, I´m The Doctor". Hehe, jeg liker den! Ok, takktakk Doctor Silfen Anonymkode: f6cad...708
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #7 Skrevet 2. august 2016 Janei, hva skal man si. "Ikke gravid" sto det på testen. Da gikk det ikke denne gangen heller... Anonymkode: f6cad...708
Gjest Dragoste Skrevet 2. august 2016 #8 Skrevet 2. august 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Janei, hva skal man si. "Ikke gravid" sto det på testen. Da gikk det ikke denne gangen heller... Anonymkode: f6cad...708 Det vet du ikke, er fortsatt tidlig kjære deg er absolutt en del som ikke får positiv før dagen de venter mensen, til og med dagene etter ikm. Jeg er selv 10 eller 11 dpo idag.. Var negativ test på morgen urin, og ble veldig skuffet... Men så googlet jeg litt, og fant ut det jeg skrev øverst! Ikke bli skuffa enda!
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #9 Skrevet 2. august 2016 Ikke ta sorgene på forskudd enda, selv om jeg kjenner følelsen. Jeg har bestemt meg for å ALDRI teste før dagen etter IKM! Bortkastet penger og skuffelser å teste så mye før IKM☺️ Anonymkode: 923ff...c46
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #10 Skrevet 2. august 2016 2 timer siden, Dragoste skrev: Det vet du ikke, er fortsatt tidlig kjære deg er absolutt en del som ikke får positiv før dagen de venter mensen, til og med dagene etter ikm. Jeg er selv 10 eller 11 dpo idag.. Var negativ test på morgen urin, og ble veldig skuffet... Men så googlet jeg litt, og fant ut det jeg skrev øverst! Ikke bli skuffa enda! Trodde bare at Clearblue sine digitale var veldig sensitive...Står på etiketten at en kan teste fem dager før forventet mens. Jeg får bare håpe at Hcg ikke er høyt nok enda da. Krysser fingrene Anonymkode: f6cad...708
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #11 Skrevet 2. august 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Janei, hva skal man si. "Ikke gravid" sto det på testen. Da gikk det ikke denne gangen heller... Anonymkode: f6cad...708 Si ikke det, jeg fikk "ikke gravid" 10-12 dpo, men var gravid som bare rakker'n. Clearblue er drittester Kjøp heller billigstrimler. Anonymkode: 2c7e6...484
Gjest Dragoste Skrevet 2. august 2016 #12 Skrevet 2. august 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trodde bare at Clearblue sine digitale var veldig sensitive...Står på etiketten at en kan teste fem dager før forventet mens. Jeg får bare håpe at Hcg ikke er høyt nok enda da. Krysser fingrene Anonymkode: f6cad...708 Man KAN få positiv test, men du kan også få falsk negativ når det er så tidlig. Krysser fingrene for deg 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå