AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #1 Skrevet 2. august 2016 Jeg ønsker å ha sex med eksen min,hvordan kan jeg få til det? Anonymkode: 286b0...1a7
FayFerner Skrevet 2. august 2016 #2 Skrevet 2. august 2016 Du får bare slå på tråden og høre om det er greit.....
Gjest Absolutt Skrevet 2. august 2016 #3 Skrevet 2. august 2016 Er dere venner? Snakker dere sammen i det hele tatt? Vanskelig å anbefale fremgangsmåte når jeg ikke vet om du er mann eller kvinne, men hva med å foreslå at dere tar en øl sammen for å "mimre"? Hvis ikke avslutningen på forholdet var forferdelig for en av dere, er vel det en grei tilnærming.
123cup456 Skrevet 2. august 2016 #4 Skrevet 2. august 2016 9 minutter siden, Absolutt skrev: Er dere venner? Snakker dere sammen i det hele tatt? Vanskelig å anbefale fremgangsmåte når jeg ikke vet om du er mann eller kvinne, men hva med å foreslå at dere tar en øl sammen for å "mimre"? Hvis ikke avslutningen på forholdet var forferdelig for en av dere, er vel det en grei tilnærming. Jeg er kvinne, ja vi snakker sammen av og til.
Gjest Absolutt Skrevet 2. august 2016 #5 Skrevet 2. august 2016 2 minutter siden, 123cup456 skrev: Jeg er kvinne, ja vi snakker sammen av og til. Noen mulighet der for å være helt ærlig?
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #6 Skrevet 2. august 2016 Er vel bare å sende en mld å spørre.. 99 av 100 ganger svarer vel en mann ja Anonymkode: a0b36...180
draug 75 Skrevet 2. august 2016 #7 Skrevet 2. august 2016 Nå har jeg ikke noen tro på resirkulering, men hvis dere er på talefot, så er det å ta det derfra. Det er vel ikke verre. "Pul meg, for gamle dagers skyld," liksom.
123cup456 Skrevet 2. august 2016 #8 Skrevet 2. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er vel bare å sende en mld å spørre.. 99 av 100 ganger svarer vel en mann ja Anonymkode: a0b36...180 Bare spørre rett ut?
FayFerner Skrevet 2. august 2016 #10 Skrevet 2. august 2016 1 minutt siden, 123cup456 skrev: Bare spørre rett ut? Ja, hvorfor ikke? Si at du er ute etter et ff-forhold. Hvis dette er viktig for deg.
123cup456 Skrevet 2. august 2016 #11 Skrevet 2. august 2016 2 minutter siden, EvaLena skrev: Hva er poenget med det? Det er godt og spennende? 1
123cup456 Skrevet 2. august 2016 #12 Skrevet 2. august 2016 2 minutter siden, FayFerner skrev: Ja, hvorfor ikke? Si at du er ute etter et ff-forhold. Hvis dette er viktig for deg. Verdt et forsøk..
FayFerner Skrevet 2. august 2016 #13 Skrevet 2. august 2016 1 minutt siden, 123cup456 skrev: Verdt et forsøk.. Menn liker damer som er tydelige i talen, vettu. Du kan ikke få et verre svar en nei. Har dog mine tvil om en mann klarer å takke nei til et slikt tilbud. 1
123cup456 Skrevet 2. august 2016 #14 Skrevet 2. august 2016 2 minutter siden, FayFerner skrev: Menn liker damer som er tydelige i talen, vettu. Du kan ikke få et verre svar en nei. Har dog mine tvil om en mann klarer å takke nei til et slikt tilbud. 2 minutter siden, FayFerner skrev: Menn liker damer som er tydelige i talen, vettu. Du kan ikke få et verre svar en nei. Har dog mine tvil om en mann klarer å takke nei til et slikt tilbud. Sendte han meldign i går om vi kunne være venner med fordeler (var ment litt som kødd) men da sa han at han ikke ønsker venner med fordeler, hverken med meg eller noen andre.. Så det finnes visst menn som takker nei. Kanskje dette lettere å møte han for å si det?
FayFerner Skrevet 2. august 2016 #15 Skrevet 2. august 2016 11 minutter siden, 123cup456 skrev: Sendte han meldign i går om vi kunne være venner med fordeler (var ment litt som kødd) men da sa han at han ikke ønsker venner med fordeler, hverken med meg eller noen andre.. Så det finnes visst menn som takker nei. Kanskje dette lettere å møte han for å si det? Ok, men da har jo allerede sagt nei da jo. Da revurderer jeg det jeg skrev over. Synes ikke du skal presse deg på hvis han ikke ønsker et ff-forhold. Da må du respektere svaret hans. Hvis du er skikkelig higen etter sex, så får du heller fylle på med noe hot stuff i kommodeskuffen din, inntill du eventuelt finner en kjekk og villig kar.
Amantheia Skrevet 2. august 2016 #16 Skrevet 2. august 2016 Enno ein tråd, TS? Skal du verkeleg ikkje ta til deg at eksen din er ferdig med deg, og ikkje vil? Du fekk MANGE svar i den andre tråden din om å vente, og la eksen din få fred, og heller la han kome til deg om han hadde lyst. Du verkar veldig innpåsliten, så forstår godt at eksen din seier nei. Innpåslitne kvinnfolk er usexy!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå