Gjest Hel Skrevet 10. november 2004 #1 Del Skrevet 10. november 2004 Går fotografi under dette forumet? Det kan jo være en hobby? Må bare unne meg selv å skryte litt av meg selv; for litt over et år siden sendte jeg inn et bilde jeg hadde tatt til en internasjonal fotografi konkurranse. Noen mnd. gikk forbi og fikk til slutt et brev fra USA som sa bildet mitt skulle bli utgitt i en bok!! Et år gikk forbi og leste noen steder at konkurransen var bare juks men så kom boka i går! Boka heter A Timeless Journey og jeg er på side 156. Jeg er så stolt! :D Aldri skjedd noe sånt med meg før! Bildet i boka. http://img.photobucket.com/albums/v135/Boo...ck/93d4bd34.jpg Og originalen. http://img.photobucket.com/albums/v135/Boo...de176Medium.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 10. november 2004 #2 Del Skrevet 10. november 2004 Så fint! Gratulerer!!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 10. november 2004 #3 Del Skrevet 10. november 2004 Så flott, da! Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 10. november 2004 #4 Del Skrevet 10. november 2004 Gratulerer! Kjempe fint bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 10. november 2004 #5 Del Skrevet 10. november 2004 Tusen takk!! :D Tror det er det beste bilde jeg har tatt. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 10. november 2004 #6 Del Skrevet 10. november 2004 Ko moro!!! Du har all grunn til å vera stolt! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Philosophia Skrevet 10. november 2004 #7 Del Skrevet 10. november 2004 Kjempefint! grattis! Navnet ditt står også på den siden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 10. november 2004 #8 Del Skrevet 10. november 2004 Takk igjen. :D Vet navnet mitt er der, synes ikke det er så viktig men er kanskje best å fjerne det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 10. november 2004 #9 Del Skrevet 10. november 2004 SÅ gøy! Du har som tidligere sagt all grunn til å være stolt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 10. november 2004 #10 Del Skrevet 10. november 2004 SÅ gøy! Du har som tidligere sagt all grunn til å være stolt! Tusen takk. :D Sendte egentlig bilde inn bare for moro for å se om noe skjedde men ventet aldri at det skulle ende opp i en bok. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 10. november 2004 #11 Del Skrevet 10. november 2004 Skjønner godt at du er stolt, det hadde jeg vært også! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 10. november 2004 #12 Del Skrevet 10. november 2004 Gratulerer! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loppefrø Skrevet 10. november 2004 #13 Del Skrevet 10. november 2004 Kjempeflott. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 10. november 2004 #14 Del Skrevet 10. november 2004 WOW! Gratulerer! Skjønner godt at du er stolt over både bildet og anerkjennelsen. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vivekke Skrevet 10. november 2004 #15 Del Skrevet 10. november 2004 Flott bilde! Må være en spesiell følelse å ha fått bildet publisert i en bok... Imponerende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 11. november 2004 #16 Del Skrevet 11. november 2004 Tusen takk alle sammen. :D Synes bare det er helt rart å vite at i bokhandler finnes det en bok med mitt bilde i. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 12. november 2004 #17 Del Skrevet 12. november 2004 Gratulerer så mye! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå