AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #1 Skrevet 2. august 2016 Hei. For et par år siden skjedde det noe med dataen min slik at jeg ikke får ladet den opp. Tror at det er knekt et eller annet inni det hullet hvor man skal ha laderen. Tiltaksløs som jeg var, leverte jeg den aldri til reparasjon, eller sjekket med garanti. Jeg kjøpte den på Lefdal. Nå har jeg egentlig veldig bruk for den fordi jeg har Office på den, den har større plass og CD-rom. Er det noen som har fått reparert slike ting før? Vet sånn ca hva jeg må forvente å betale, og hvor jeg henvender meg? Gjør de slike ting på Lefdal? Anonymkode: 03940...243
tdm900 Skrevet 2. august 2016 #2 Skrevet 2. august 2016 Går vel fort en par tusen kroner for en slik reparasjon. Lefdal reparer nok ikke selv, de sender det til eget verksted.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #3 Skrevet 3. august 2016 9 timer siden, tdm900 skrev: Går vel fort en par tusen kroner for en slik reparasjon. Lefdal reparer nok ikke selv, de sender det til eget verksted. Tusen takk for svar! Da har jeg noe å forholde meg til. Anonymkode: 03940...243
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #4 Skrevet 3. august 2016 Kjenner du ikke noen som kan sånt? Her jeg bor er det mange som driver med sånt på si. Du bør selvsagt ikke gå for hvem som helst, men bruk nettverket ditt. Jeg fikk min fikset av naboen til en slektning, betalte 800 og er veldig fornøyd. Anonymkode: 4e731...98c
Million Skrevet 7. august 2016 #5 Skrevet 7. august 2016 http://www.pc-gutta.no/?gclid=CLjgq5nYr84CFUFsGwod6N8Nng For eksempel. Det er garantert noen i nærheten der du bor også. Ring og forklar problemet og spør om de kan gi et prisoverslag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå