Rosenrød Skrevet 2. august 2016 #1 Skrevet 2. august 2016 Neste høst/vinter skal jeg og mannen på kjærestetur uten barn til NY. Har da lyst til å bo på et litt finere hotell enn hva jeg har gjort tidligere og lurer på om noen her har gode tips? Jeg har sett litt på Trump tower i Soho og også på et som heter NoMo på samme sted, men alltid kjekt å høre andres erfaringer:-)
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #2 Skrevet 2. august 2016 Om du vil ha tips fra noen som kan NYC, hør med disse: http://www.kongenavnewyork.no Anonymkode: 42b2c...22a
Rosenrød Skrevet 2. august 2016 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Om du vil ha tips fra noen som kan NYC, hør med disse: http://www.kongenavnewyork.no Anonymkode: 42b2c...22a Takk for tips!
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #4 Skrevet 7. august 2016 Var i New York for et par uker siden. Vi bodde på Lotte New York Palace. Veldig sentralt midt på Manhattan. Utrolig lekkert hotell, veldig god service. Store, romslige, rene rom. Bad med badekar, god skapplass, deilige senger med fresht sengetøy. Å- jeg vil tilbake! Anonymkode: a1dbf...f15
Rosenrød Skrevet 7. august 2016 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2016 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var i New York for et par uker siden. Vi bodde på Lotte New York Palace. Veldig sentralt midt på Manhattan. Utrolig lekkert hotell, veldig god service. Store, romslige, rene rom. Bad med badekar, god skapplass, deilige senger med fresht sengetøy. Å- jeg vil tilbake! Anonymkode: a1dbf...f15 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var i New York for et par uker siden. Vi bodde på Lotte New York Palace. Veldig sentralt midt på Manhattan. Utrolig lekkert hotell, veldig god service. Store, romslige, rene rom. Bad med badekar, god skapplass, deilige senger med fresht sengetøy. Å- jeg vil tilbake! Anonymkode: a1dbf...f15 Høres herlig ut! Hva betalte dere per natt? Hadde dere fin utsikt fra rommet?😃
*Emma* Skrevet 10. august 2016 #6 Skrevet 10. august 2016 (endret) Vi har bodd på Trump Soho begge gangene vi har vært i New York. Det er såååååå fint Første gangen hadde vi Premier King rom i 32 etasje (tror jeg det var) og da hadde vi superfin utsikt over Hudsonelven. Andre gangen hadde vi en suite, men valgte klassen under Premier. Heter den Superiour tro? Da fikk vi rom i 21 etasje. Kjempefin suite og deilig med stor plass - men jeg ville heller hatt det vanlige rommet og utsikten i 32 etasje om jeg skulle bo der igjen. Alle king-rommene er like og det er bare etasjen som skiller Deluxe, superior og premier. Sånn er det med suitene også. Klassene angir egentlig bare hvilken etasje de er i. Deluxe er 9-20 etasje Superiour 21-30 etasje Premier 31-40 etasje eller noe sånt. Vi tenkte det var greit å betale for superior bare for om vi da hadde fått si 30 etasje så er det jo ikke så stor forskjell på 30 og 32 - men siden vi endte helt nede i 21 var det stor forskjell. så nesten bare hustak der nede - mens i 32 så man langt over det meste.... Så hotellet anbefales absolutt - men om du skal bruker penger på noe så ville jeg betalt for å få rom høyt opp. Hotellet kjører med jevne mellomrom kampanjer på rommene. Jeg har booket et rom via feks hotels.com som kan avbestilles uten kostnad for å være sikker på å ha ett. Også har jeg fulgt med på hotellets hjemmeside på kampanjene. Begge gangene har vida endt med å booke direkte fra hotellet. Til en rimeligere pris. De beste kampanjene kommer noen uker før som regel. Andre gangen da vi hadde suite endte denne med å koste oss mindre enn det ett kingrom i samme klasse ville kostet om vi hadde beholdt den opprinnelige reservasjonen vår Endret 10. august 2016 av *Emma*
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #7 Skrevet 10. august 2016 Den 2.8.2016 at 18.03, AnonymBruker skrev: Om du vil ha tips fra noen som kan NYC, hør med disse: http://www.kongenavnewyork.no Anonymkode: 42b2c...22a Rare tips. Går inn på billig hotell...500..300 dollar!! Hva faen. Hvem mener seriøst 2500 kr natten er billig for et lite kott av et hotellrom? Mulig å få noe sentralt til tusenlappen feks? Anonymkode: 857b1...069 1
Rosenrød Skrevet 10. august 2016 Forfatter #8 Skrevet 10. august 2016 2 timer siden, *Emma* skrev: Vi har bodd på Trump Soho begge gangene vi har vært i New York. Det er såååååå fint Første gangen hadde vi Premier King rom i 32 etasje (tror jeg det var) og da hadde vi superfin utsikt over Hudsonelven. Andre gangen hadde vi en suite, men valgte klassen under Premier. Heter den Superour tro? Da fikk vi rom i 21 etasje. Kjempefin suite og deilig med stor plass - men jeg ville heller hatt det vanlige rommet og utsikten i 32 etasje om jeg skulle bo der igjen. Alle king-rommene er like og det er bare etasjen som skiller Deluxe, superior og premier. Sånn er det med suitene også. Klassene angir egentlig bare hvilken etasje de er i. Deluxe er 9-20 etasje Supriour 21-30 etasje Premier 31-40 etasje eller noe sånt. Vi tenkte det var greit å betale for superior bare for om vi da hadde fått si 30 etasje så er det jo ikke så stor forskjell på 30 og 32 - men siden vi endte helt nede i 21 var det stor forskjell. så nesten bare hustak der nede - mens i 32 så man langt over det meste.... Så hotellet anbefales absolutt - men om du skal bruker penger på noe så ville jeg betalt for å få rom høyt opp. Hotellet kjører med jevne mellomrom kampanjer på rommene. Jeg har booket et rom via feks hotels.com som kan avbestilles uten kostnad for å være sikker på å ha ett. Også har jeg fulgt med på hotellets hjemmeside på kampanjene. Begge gangene har vida endt med å booke direkte fra hotellet. Til en rimeligere pris. De beste kampanjene kommer noen uker før som regel. Andre gangen da vi hadde suite endte denne med å koste oss mindre enn det ett kingrom i samme klasse ville kostet om vi hadde beholdt den opprinnelige reservasjonen vår Tuuuusen takk for tips!!
reiselyst72 Skrevet 10. august 2016 #9 Skrevet 10. august 2016 The Library - flott boutique hotell med god beliggenhet. Frokost inludert og de serverer ost og rødvin gratis på ettermddagen:-)
Rosenrød Skrevet 10. august 2016 Forfatter #10 Skrevet 10. august 2016 2 timer siden, reiselyst72 skrev: The Library - flott boutique hotell med god beliggenhet. Frokost inludert og de serverer ost og rødvin gratis på ettermddagen:-) Tusen takk til deg også!
Gjest Citronella Skrevet 10. august 2016 #11 Skrevet 10. august 2016 3 timer siden, reiselyst72 skrev: The Library - flott boutique hotell med god beliggenhet. Frokost inludert og de serverer ost og rødvin gratis på ettermddagen:-) Anbefales! Velg gjerne et med egen liten balkong. Jeg elsker dette hotellet <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå