Mariell007 Skrevet 2. august 2016 #1 Del Skrevet 2. august 2016 Hei! Jeg er veldig usikker på hva jeg vil gjøre etter vgs. Jeg er ikke 100% sikker på hva jeg vil studere heller, og tenker at det er dumt å studere noe du ikke er helt sikker på. Friår er noe som frister veldig, men jeg har lyst til å opleve nye ting og ikke bare være hjemme. Hva vil dere anbefale? Hvis jeg tar et friår, vet dere om noen spennende løsninger på hva å gjøre det året? Kanskje flytte ut og bo i et annet land? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 2. august 2016 #2 Del Skrevet 2. august 2016 Folkehøgskole f.eks. Finnes jo også skoler/linjer som fokuserer på reising. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 2. august 2016 #3 Del Skrevet 2. august 2016 Jeg ville syklet til Asia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #4 Del Skrevet 2. august 2016 Anbefaler deg å flytte til et land å jobbe som au-pair. Gjorde det selv. Var min livs opplevelse. Anonymkode: 768cd...78a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariell007 Skrevet 11. august 2016 Forfatter #5 Del Skrevet 11. august 2016 Den 2. august 2016 at 22.47, AnonymBruker skrev: Anbefaler deg å flytte til et land å jobbe som au-pair. Gjorde det selv. Var min livs opplevelse. Anonymkode: 768cd...78a Virker spennende ja! Hvordan fikser man det? Hvilket land var du i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElineRB Skrevet 28. august 2016 #6 Del Skrevet 28. august 2016 Jobb på gårder og reis verden rundt! http://www.wwoof.net/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2016 #7 Del Skrevet 29. august 2016 Militæret? Anonymkode: 89577...1ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #8 Del Skrevet 1. september 2016 Flytt ut av landet, ja. Enten skaff deg jobb, bare reis eller jobb frivillig. Anbefales sterkt. Anonymkode: 59500...bbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå