Gå til innhold

Stripe håret selv?


Klips

Anbefalte innlegg

Har sett reklame for noen produkter du bruker hjemme, børster i blekemiddel og får flotte blonde striper.

Noen som har prøvd?

Er det så lett som det ser ut til?

Hvilke produkter er bra for en som har langt, mellombrunt, allerede behandlet hår?

Dersom dere ikke vil anbefale det vil jeg gjerne høre ordentlige argumenter for det også.

Håper på svar, vil freshe håret, men har ikke råd til å gjøre det hos frisør denne gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har farget med blondestriper fra H&M og synes de er bra..

det lønner seg å få ei venninne til å dra håret ut av hetta for det er litt vanskelig aleine :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Hvis håret ditt var ubehandlet, hadde ting vært enklere...Å selv stripe allerede behandlet hår, kan føre til merkelig farge som resultat.

Hva med en semi-permanent farge, som vaskes ut gradvis i løpet av 4-6 uker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nei, nei, nei og nei. Ikke gjør det!

Iallefall ikke med de stripe-kitsene der du legger på striper med en liten børste..med mindre du er frisør blir det ikke jevnt! Og blekemiddel virker så fort at om du gjør en feil er det vanskelig å bare tørke det bort..

Bleking er generelt mye vanskeligere enn å farge håret mørkere, for det er så vanvittig vanskelig å kontrollere nyansen i håret. Plutselig har du oransje felter i håret..Spesielt hvis du har farget håret før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

den fra l'oreal. farging + striping funker flott. mine striper ble gylne, men det er bare å la det sitte i lenger så blir de vel lysere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker også den dobbeltpakka fra L'Oreal. Kjempeenkel å bruke, en av de bedre hårfargene jeg har prøvd og stripene blir fine. Om du har farga håret ditt før og er litt netthendt med stripene så burde ikke det være noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

Sukk jeg skulle ønske jeg hadde ubehandla hår, og kunne starte helt fra scratch... :-?

Håret mitt er så mye farga og stripa at jeg føler det blir vanskelig å gjøre det jeg vil nå... Vil ha litt mer naturlig look egentlig :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbeltpakke fra L'Oreal, notert. Takk anonyma og gjest.

Vi får se, jeg ser det også blir sterkt frarådet, men skulle det skjære seg helt kan jeg jo bare klippe av det meste og kalle det en ny kul look...

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dobbeltpakken der blir vel noe helt annet enn lysning/bleking av striper, tror jeg. For det er iallfall ikke å anbefale hvis man har allerede behandlet hår. Jeg har fått de merkeligste utslag av det der, ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Me too! Var livredd, men ble kjempefin!

Min søster har nylig brukt den også, fikk en venninne til å hjelpe henne og hun ble virkelig fin! Den hun brukte var i brune nyanser, og stripene man tar i etter selve farginen gjorde at hun fikk et veldig fint spill i håret :) Fristet til å prøve den selv jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en hårfarge med striper. Så man farger hele håret først, og lager striper etterpå. Tror jeg.

Jeg skal ut og shoppe den nå iallfall. Ikke er den så alt for dyr heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er det for noe da? Dobbeltpakken?

Det er en pakke både med hårfarging og striper. Slik jeg har forstått det farges hele håret først, og så striper man det litt etterpå for "å skape sitt eget særpreg" som de sier i reklamen :wink: Har ikke prøvd den selv, men på min søster ble det veldig vellykket (Hun fikk hjelp av en venninne).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres veldig omfattende ut.

vet ikke om jeg gidder å farge hele håret først. men det kan bli fint.

lages stripene med hette og heklenål eller males de på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...