AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #1 Skrevet 2. august 2016 Bare lurer av ren nysgjerrighet, har selv en såkalt "innie"... Anonymkode: 2e6cc...775
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #3 Skrevet 2. august 2016 "innie" selvfølgelig. Biffgardiner, eller flagremus er ikke mye attraktivt. Anonymkode: 15784...493 2
Elefantenirommet Skrevet 2. august 2016 #4 Skrevet 2. august 2016 Hva er formålet med denne tråden? Tråder som dette vil trolig få usikre jenter til å føle seg enda verre. Helt unødvendig. Har aldri hørt en mann snakke om at en dame hadde stygt underliv. 18
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #5 Skrevet 2. august 2016 1 minutt siden, Elefantenirommet skrev: Hva er formålet med denne tråden? Tråder som dette vil trolig få usikre jenter til å føle seg enda verre. Helt unødvendig. Har aldri hørt en mann snakke om at en dame hadde stygt underliv. Du har aldri hørt menn snakke noe særlig om underliv i det hele tatt tror jeg vi kan konkludere... Hvis vi ser bort fra freaks her på KG som vil innynde seg blandt kvinnene her ved å si det de tror de liker å høre så foretrekker den store majoriteten av menn en glattbarbert fitte med ingen eller minimalt med synlige indre kjønnslepper. Anonymkode: 15784...493 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #6 Skrevet 2. august 2016 4 minutter siden, Elefantenirommet skrev: Hva er formålet med denne tråden? Tråder som dette vil trolig få usikre jenter til å føle seg enda verre. Helt unødvendig. Har aldri hørt en mann snakke om at en dame hadde stygt underliv. Spørsmålet er rettet til menn;) Alle har vel sine preferanser, jeg lurer på hva menn foretrekker! Man trenger jo ikke å lese tråden om man ikke ønsker å vite hva mennene svarer:) Anonymkode: 2e6cc...775 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #7 Skrevet 2. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du har aldri hørt menn snakke noe særlig om underliv i det hele tatt tror jeg vi kan konkludere... Hvis vi ser bort fra freaks her på KG som vil innynde seg blandt kvinnene her ved å si det de tror de liker å høre så foretrekker den store majoriteten av menn en glattbarbert fitte med ingen eller minimalt med synlige indre kjønnslepper. Anonymkode: 15784...493 Og det vet du? Du tror da altså ikke på menn som sier at de alle typer fitte? Anonymkode: ed648...f89 1
Elefantenirommet Skrevet 2. august 2016 #8 Skrevet 2. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du har aldri hørt menn snakke noe særlig om underliv i det hele tatt tror jeg vi kan konkludere... Hvis vi ser bort fra freaks her på KG som vil innynde seg blandt kvinnene her ved å si det de tror de liker å høre så foretrekker den store majoriteten av menn en glattbarbert fitte med ingen eller minimalt med synlige indre kjønnslepper. Anonymkode: 15784...493 Jeg er voksen og har hatt flere sexpartnere og flere mannlige venner. De gangene slike temaer har kommet opp har jeg kun hørt litt forskjellig om hva de foretrekker når det kommer til hår/ikke hår, men har aldri hørt noen si at de misliker visse utseender. Alle har ikke samme smak. Du sier feks at alle menn liker glattbarbert. Vel, liker best å være glattbarbert selv, men har i løpet av livet hatt flere sexpartnere som har ytret at de synes det er sexy med en liten frisyre eller busk. Det finnes nok menn som foretrekker det ene over det andre, når det kommner til utseendet på kvinnens underliv, men jeg ser på det som svært umodent å si ting som at "biffgardiner" er stygt og ingen liker det. Er helt sikker på at noen menn synes akkurat store lepper er det mest sexy som finnes. Folk er forskjellige. Og jeg synes det er unødvendig å bidra til å gjøre kvinner enda mer selvbevisste enn de allerede er. Underlivet er som det er. Utrolig trist hvis noen jenter ikke skal klare å nyte det fordi de tror de har feil utseende der nede. 7
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #9 Skrevet 2. august 2016 2 minutter siden, Elefantenirommet skrev: Folk er forskjellige. Og jeg synes det er unødvendig å bidra til å gjøre kvinner enda mer selvbevisste enn de allerede er. Underlivet er som det er. Utrolig trist hvis noen jenter ikke skal klare å nyte det fordi de tror de har feil utseende der nede. Litt som når kvinner legger ut i det vide og breie om at de foretrekker store kuker i x antall tråder her inne? For øvrig er INNIE svaret til TS. Anonymkode: 50a78...8ab
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #10 Skrevet 2. august 2016 Jaja, så dette er enda en ting jeg må gå og tenke på. Jeg har outie,og ingen har sagt noe på det. Men jeg kommer nok til å tenke på det ja. At den ikke er bra nok. Anonymkode: ed648...f89 3
Gjest OverMyKnee Skrevet 2. august 2016 #12 Skrevet 2. august 2016 Synes outie ser mest sexy ut, og passer best i hånda mi. Lengde på leppene er heller ikke stygt. Men om dama har innie eller outie er egentlig uviktig, har ikke møtt en mus jeg ikke har likt enda.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #13 Skrevet 2. august 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt som når kvinner legger ut i det vide og breie om at de foretrekker store kuker i x antall tråder her inne? For øvrig er INNIE svaret til TS. Anonymkode: 50a78...8ab Hvor har du det fra at det er svaret mitt???? Faktum er at jeg har innie og er usikker ift eget kjønn, derfor jeg spør menn hva de foretrekker. Det er da helt lovlig av meg å spørre menn om hva de foretrekker, så foreslår at vi holder oss til det tråden handler om, spørsmålet er også rettet til menn som du ser i overskriften👍🏻 TS Anonymkode: 2e6cc...775
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #14 Skrevet 2. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvor har du det fra at det er svaret mitt???? Faktum er at jeg har innie og er usikker ift eget kjønn, derfor jeg spør menn hva de foretrekker. Det er da helt lovlig av meg å spørre menn om hva de foretrekker, så foreslår at vi holder oss til det tråden handler om, spørsmålet er også rettet til menn som du ser i overskriften👍🏻 TS Anonymkode: 2e6cc...775 Jeg svarte deg at INNIE er det jeg foretrekker. Jeg tror ikke du forstod innlegget mitt. Anonymkode: 50a78...8ab 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #15 Skrevet 2. august 2016 21 minutter siden, Elefantenirommet skrev: Det finnes nok menn som foretrekker det ene over det andre, når det kommner til utseendet på kvinnens underliv, men jeg ser på det som svært umodent å si ting som at "biffgardiner" er stygt og ingen liker det. Er helt sikker på at noen menn synes akkurat store lepper er det mest sexy som finnes. Folk er forskjellige. Og jeg synes det er unødvendig å bidra til å gjøre kvinner enda mer selvbevisste enn de allerede er. Underlivet er som det er. Utrolig trist hvis noen jenter ikke skal klare å nyte det fordi de tror de har feil utseende der nede. Jada du finner fetishister og sæinger når det kommer til alle typer preferanser, men den generelle tendensen er rimelig klar. Akkurat som at det finnes menn som foretrekker bælfeite kvinner, men den store majoriteten foretrekker en "victorias secret modell" type kropp. Så finnes det også de som liker stor busk og biffgardiner, men den store majoriteten foretrekker små eller ingen indre kjønnslepper og lite eller ingen kjønnshår. Du finner sikkert de som liker "monobrows" også, men å trekke dem frem for å "avkrefte" at de fleste ikke foretrekker det er bare latterlig og kunnskapsløst. Anonymkode: 15784...493
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #16 Skrevet 2. august 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg svarte deg at INNIE er det jeg foretrekker. Jeg tror ikke du forstod innlegget mitt. Anonymkode: 50a78...8ab Nå forstod jeg🙈😂 Anonymkode: 2e6cc...775
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #17 Skrevet 2. august 2016 Jeg har outie, og har alltid hatet det. Likevel får jeg sex. Anonymkode: 0aa8f...3a7
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #18 Skrevet 2. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Nå forstod jeg🙈😂 Anonymkode: 2e6cc...775 Kvinner liker jo å diskutere mannens kjønnsorgan, men mange kvinner tåler ikke å høre at mannen har preferanser... Men slik er det jo bare:) TS Anonymkode: 2e6cc...775 1
Elefantenirommet Skrevet 2. august 2016 #19 Skrevet 2. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jada du finner fetishister og sæinger når det kommer til alle typer preferanser, men den generelle tendensen er rimelig klar. Akkurat som at det finnes menn som foretrekker bælfeite kvinner, men den store majoriteten foretrekker en "victorias secret modell" type kropp. Så finnes det også de som liker stor busk og biffgardiner, men den store majoriteten foretrekker små eller ingen indre kjønnslepper og lite eller ingen kjønnshår. Du finner sikkert de som liker "monobrows" også, men å trekke dem frem for å "avkrefte" at de fleste ikke foretrekker det er bare latterlig og kunnskapsløst. Anonymkode: 15784...493 Enten er du et troll som bare prøver å skape diskusjon eller så er du bare utrolig dum og uvitende. 😆 Helt feil og bare idiotisk, det du skriver. 4
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #20 Skrevet 2. august 2016 Har en såkalt "outie", men har aldri fått noen klager, men har fått komplimenter. Det at kjønnslepper ikke vises i det hele tatt syns jeg er ganske høye krav å stille til en jente. Jeg driter i om en penis er skjev eller ikke, eller har en annerledes farge, det er jo ikke akkurat noe man kan noe for. Så lenge dingsen funker og er ren og pen, er det ett fett! Ser heldigvis bra ut ellers, så får sex om jeg ønsker det 🙃 Anonymkode: 0d6d0...e4c 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå