AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #1 Skrevet 2. august 2016 Jeg vil masse ting, som jeg ikke vil. Jeg vil ha snekkerbukser med spenner på. Jeg vil ha masse nye ting, jeg vil ha nye venner, nye sko, sol når det er regn og regn når det er sol, jeg vil til foreldrene mine hele tiden, også vil jeg i hvertfall ikke være med de egentlige vennene mine lenger. Jeg vil aldri sove "ordentlig", jeg vil være opp jeg. Også vil jeg ha vipes, mange av dem. Gjerne de med rosa pakning. Jeg vil også være mer med en spesiell type mennesker enn hva jeg egentlig vil. Jeg digger nye truser og kule t-skjorter med motiver på. Jeg bare går i fra de egentlige vennene mine også har jeg begynt å mobbe faktisk. Av alle ting. Det er nesten så jeg vurderer å gjeipe til forbipasserende. Jeg er glad i lek og sang - litt sånn over gjennomsnittet glad i lek og sang, også kan det hende jeg har ADHD eller noe sånn. Jeg vil så mye som jeg ikke vil, flere som har det sånn? *tygger tyggis* Anonymkode: 2c507...daa
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #4 Skrevet 2. august 2016 Kalles trassalder. Begynner rundt 2-års alder, bør være over før du når videregående. Anonymkode: 2a0cf...982
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå