Gjest Tex Skrevet 10. november 2004 #1 Skrevet 10. november 2004 Noen som vet hvor de selger bøker i serien Kystfolket...? Og IKKE på bladkompagniet.........
Cilla Skrevet 10. november 2004 #2 Skrevet 10. november 2004 Jeg kan ikke komme med navngitte butikker, men jeg har kjøpt mine kystfolket bøker i div dagligvarebutikker, som Spar o.l. Men nå har jeg satt strek, gidder ikke lese mer om kaffe og røyk og hva de spiser til middag..... Dessuten tar det jo ALDRI slutt.
Gjest Eir Skrevet 10. november 2004 #3 Skrevet 10. november 2004 En del bokhandler har de fleste bøkene som har kommet ut, og på en del Narvesen har de dem også.
Gjest Tex Skrevet 10. november 2004 #4 Skrevet 10. november 2004 Dessuten tar det jo ALDRI slutt. joda, siste bok, nr 47 kommer ut neste sommer Har du noen du ikke trenger fra nr 34................?
Nasseline Skrevet 11. november 2004 #5 Skrevet 11. november 2004 joda, siste bok, nr 47 kommer ut neste sommer Har du noen du ikke trenger fra nr 34................? Er det sant?? Er det virkelig en slutt på denne serien?? Synes bøkene handler om mindre og mindre... Men klarer likevel ikke å la vær å lese dem. Har jo lest alle hittil.. De selger forresten noen av Kystfolket-bøkene på www.haugenbok.no
Cilla Skrevet 11. november 2004 #6 Skrevet 11. november 2004 Jeg har faktisk de fleste, kjøpte bok 1 til 40 på qxl for 3-400 kr. Og har flere av de bøkene etterpå også. Interessert??
Cilla Skrevet 11. november 2004 #7 Skrevet 11. november 2004 Har også lagt merke til at bøkene blir tynnere og tynnere, og hun greier ikke å holde avtalt utgivelsesdato (den som står inni permen på forrige bok, av og til står ikke det dato engang, men det står på bladkompaniet sine sider, og den datoen stemmer aldri/blir ofte utsatt)
Livets datter Skrevet 11. november 2004 #8 Skrevet 11. november 2004 Jeg fikk forklart at forfatteren har vært mye syk. Derfor forsinkede utgivelser.
Livets datter Skrevet 11. november 2004 #9 Skrevet 11. november 2004 Og IKKE på bladkompagniet......... Hvorfor ikke Bladkompaniet? Det er jo de som gir dem ut...
Cilla Skrevet 11. november 2004 #10 Skrevet 11. november 2004 Jeg fikk forklart at forfatteren har vært mye syk. Derfor forsinkede utgivelser. Ok det forklarer forsinkelsene, men bøkene bærer preg av hastverksarbeid. Kanskje like greit den blir avsluttet da men må innrømme jeg er nysjerrig på hvordan det hele ender
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå