AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #1 Skrevet 2. august 2016 Jeg har datet et fyr i et par mnd nå og vi har hatt en fantastisk kjemi, dype fine samtaler og vi har begge følt at det er noe mellom oss som ikke kan eller bør brytes.. Vi er veldig like på svært mange plan og jeg har absolutt følelser for han.. Igår snakket vi lenge på telefonen om oss og han fortalte hvor ekstremt godt han likte meg og at han virkelig ser for seg en framtid med meg! Men senere på kvelden slapp han en liten bombe jeg ikke vet hvordan jeg skal reagere på, han fortalte at han hadde møtt ei han likte noen uker før han møtte meg og at de to har avtalt en lengre fjelltur i morgen.. Bare de to.. Og at han har bremset det hele med henne fordi han likte meg så ekstremt godt.. Jeg ble helt paff og sa at han måtte gjøre det som føltes riktig men for min del så greier ikke jeg å være noen nummer 2 for noen.. Eller holde på med en som liker flere! Da ble han helt panisk og sendte 1000 meldinger hvor han skrev så masse fint og at det kun var en tur og at det aldri ville skje noe mer for han ser kun meg og oss.. At han var redd for å miste meg..Men det faktum at han liker henne stikker meg i magen.. Han har enda ikke sendt melding idag, men jeg er ganske sikker på at han kommer til å gjøre det! Hva sier jeg til han? Eller er det best å ikke svare han og heller la han tenke selv at dette ikke er greit? Vil at han skal få kjenne litt på det.. At han ikke kan leke med meg.. Anonymkode: 929eb...63b
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #2 Skrevet 2. august 2016 Du dumper han og går videre. Hvis en mann (eller dame) virkelig er forelsket og interessert så vil de ikke være med noen andre. Så enkelt er det. Anonymkode: 43e19...b90 30
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #3 Skrevet 2. august 2016 For en fjott. Normale folk avlyser sånt om de treffer noen de faktisk ønsker treffe igjen. Du kan jo bare ønske ham god tur og at dere nok ikke sees igjen? Dette har han hatt all anledning til å avlyse, og jeg tipper hun andre jenta ikke er så gira hun heller om hun visste dette. Anonymkode: a002c...d2f 24
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #4 Skrevet 2. august 2016 Ts her! Takk for svar! Jeg er enig i det dere sier! Han prøvde å unnskylde seg med at han likte henne før han møtte meg men jeg mener at han ikke ville sagt ja til å gå på tur med henne hvis ikke.. Men jeg vil at han skal få kjenne litt det... Anonymkode: 929eb...63b 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #5 Skrevet 2. august 2016 Stå på ditt, ikke vær andrevalg for noen. Eller bedre; ikke involver deg i en mann som har en løpende konkurranse for hvem han skal ende opp med, uansett om du ligger først i rekka eller ikke. Få deg en som har DEG og bare DEG I kikkerten. Dette forholdet starter med så dårlige premisser at du sparer deg selv for mye smerte og bortkastet tid på noe som allerede er dødfødt. Anonymkode: 3ed8a...724 10
Forundret.. Skrevet 2. august 2016 #6 Skrevet 2. august 2016 Jeg hadde spurt meg selv om hvorfor han skulle treffe henne hvis han sikker på at det var meg han ville ha.. Virker ikke ut som om han helt vet hva han vil siden han velger å treffe henne. Hvor troverdig er han egentlig? 5
Gjest Catalina Culès Skrevet 2. august 2016 #7 Skrevet 2. august 2016 (endret) Finn deg heller en fyr som kun er interessert i deg Endret 2. august 2016 av Catalina Culès
Minitroll Skrevet 2. august 2016 #8 Skrevet 2. august 2016 Herregud, dere er jo ikke et par enda!! Han har lovt ei jente en fjelltur, og er såpass ærlig at han forteller deg om dette. Gi nå mannen littegrann tillitt og la han få avslutte det med hun andre på en ordentlig måte. 7
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #9 Skrevet 2. august 2016 Hahahaha nei, dette hadde jeg ikke orka. Selvsagt kan man date to i startfasen, men når man begynner å få interesse for noen og begynner å snakke om følelser, så er det ikke slik at man dater andre. Han sier at han ser for seg en fremtid med deg - høres ut som a big talker! Anonymkode: d259c...845 8
ViljaH Skrevet 2. august 2016 #10 Skrevet 2. august 2016 Da burde du spurt igår om dere skal bli sammen og være eksklusive. Hvis ja, så måtte han avlyst. Hvis nei, så kan du avbryte. Du bør nå i etterkant si rett ut at du vil enten være kjærester eller slutte å treffes, du vil ikke ha følelser for en mann som driver med andre. Så får han velge selv. 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #11 Skrevet 2. august 2016 Ha litt respekt for deg selv nå. Viktig at du har det når fyren du dater ikke har noen respekt for deg. Hvis han hadde likt deg så godt som han sier, ville han avlyst med hun andre på eget initiativ. Når han sier at "det ikke kommer til å skje noe", så tøyer han strikken for å få til fjellturen med henne samtidig som han vil holde på deg. Ingen fyr å satse på hvis du ønsker noe stabilt. Anonymkode: 9ae9b...554 10
LittleBabyBlue Skrevet 2. august 2016 #12 Skrevet 2. august 2016 Leser at du allerede har selvrespekt nok til å ikke bli "holdt varm" til han har funnet ut av ting. Stolt av deg! Sitter egentlig bare her og ler over hvor naiv han tror du er. "Jeg dater ei annen og, men det er deg jeg helst vil ha. Må bare på denne fjelltur-daten siden jeg allerede har sagt ja, men det blir ikke no hanky panky (selv om jeg har holdt på med begge to i et par måneder)". Etter fjellturen tikker det vel inn en ny melding. "Kunne ikke kutte henne ut nå siden hun har bursdag snart/bikkja er syk/whatever". 11
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #13 Skrevet 2. august 2016 Ja.. å holde på sånn er helt uaktuelt uansett hvor svak jeg er for han.. Får se hva han skriver (om han skriver) noe idag eller i morgen.. Skal jeg bare la være å svare? Hva vil svi mest? Litt svie syns jeg han kan få nemlig.. Anonymkode: 929eb...63b 1
LadyL Skrevet 2. august 2016 #14 Skrevet 2. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja.. å holde på sånn er helt uaktuelt uansett hvor svak jeg er for han.. Får se hva han skriver (om han skriver) noe idag eller i morgen.. Skal jeg bare la være å svare? Hva vil svi mest? Litt svie syns jeg han kan få nemlig.. Anonymkode: 929eb...63b Det å ikke svare vil nok svi mest for han, eller så må du vise at du har vært for opptatt til å tenke på han. Det kan jo være han vil se hvordan du reagerer når han går på fjelltur med en annen som han liker, og det er ikke greit. Jeg hadde ikke funnet meg i å bli behandlet slik, men jeg forstår veldig godt at det kan være vanskelig å gi slipp på han når du sier at du er svak for han. Uansett om dere er eksklusive eller ikke, man har ikke slike dype samtaler om følelser for hverandre også skal han plutselig på fjelltur med en annen. Hva ønsker du videre da? Å fortsette å treffe han? 1
Sariou Skrevet 2. august 2016 #15 Skrevet 2. august 2016 2 timer siden, Minitroll skrev: Herregud, dere er jo ikke et par enda!! Han har lovt ei jente en fjelltur, og er såpass ærlig at han forteller deg om dette. Gi nå mannen littegrann tillitt og la han få avslutte det med hun andre på en ordentlig måte. Om han hadde tenkt å avslutte med den andre jenta, hadde det jo vært en mye bedre løsning å gjøre det uten å dra på den turen først. Det han gjør er jo ganske kjipt gjort mot helle også, hvis huns er for seg at det kan bli noe mer enn bare vennskap. 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #16 Skrevet 2. august 2016 I alle dager for en vott. Du er allerede kjempetøff TS. Synes virkelig ikke du skal akseptere dette. Har han planer om å satse på det, så hadde han brutt kontakt med henne for lenge siden. Både for å vise deg respekt og for ikke å villede den andre jenta. Han her har rett og slett driti noe voldsomt på draget og bør bevise ganske mye før han kan få innpass igjen senere. Det beste er faktisk ikke å svare når han kontakter deg igjen. Prøv å hold ut fra å komme med noen stikk tilbake. Han vil uansett ikke skjønne det. Om du da ikke er veldig klar og tydelig på at du ikke aksepterer slik oppførsel. Anonymkode: 63d80...47e 4
exictence Skrevet 2. august 2016 #17 Skrevet 2. august 2016 Synes det er et dårlig tegn av ham hvis han treffer henne. Han har sagt at det er deg han liker og ser en fremtid sammen med. Hun andre har han truffet før, og hun har helt sikkert forventninger om at det skal bli noe mer mellom dem. Derfor er det også veldig dårlig gjort av han å møtte henne i det hele tatt når han ikke er interessert. Jeg synes du sa det rette til ham. Jeg ville svart om han meldte. Men jeg hadde ikke lenger sett på oss som at vi hadde et eksklusivt forhold, og det hadde jeg sagt til ham. 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #18 Skrevet 2. august 2016 2 timer siden, LadyL skrev: Det å ikke svare vil nok svi mest for han, eller så må du vise at du har vært for opptatt til å tenke på han. Det kan jo være han vil se hvordan du reagerer når han går på fjelltur med en annen som han liker, og det er ikke greit. Jeg hadde ikke funnet meg i å bli behandlet slik, men jeg forstår veldig godt at det kan være vanskelig å gi slipp på han når du sier at du er svak for han. Uansett om dere er eksklusive eller ikke, man har ikke slike dype samtaler om følelser for hverandre også skal han plutselig på fjelltur med en annen. Hva ønsker du videre da? Å fortsette å treffe han? Jeg vet ikke.. Fram til igår var jo alt både normalt og fint.. Jeg er på ferie og borte i to uker til så vi hadde en lang samtale igår som var så fin! Vi snakket om følelser og at vi begge gledet oss til jeg kom hjem sånn at vi kunne møtes igjen.. Han påstår at det aldri har vært noe mellom dem, at de kun møttes på noe sosialt og at han da likte henne. Og at når hun fikk høre at han skulle på fjelltur så spurte hun om å få være med.. Han virket veldig stressa på at jeg skulle droppe han og la ettertraktelig trykk på at det ikke skulle skje noe og at det var meg han ville ha.. Men det er fortsatt ikke godt nok for meg.. Jeg er ikke nr2.. Jeg er så svak for han.... Men jeg må jo bare holde hodet oppe og ikke la han valse over følelsene mine.. Det er i morgen de skal gå på tur.. Mulig det blir vondere da.. Idag er han på fjelltur alene og har ikke hørt noe fra han.. Men en del av meg vil jo at han skal savne meg.. Anonymkode: 929eb...63b 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #19 Skrevet 2. august 2016 5 timer siden, Minitroll skrev: Herregud, dere er jo ikke et par enda!! Han har lovt ei jente en fjelltur, og er såpass ærlig at han forteller deg om dette. Gi nå mannen littegrann tillitt og la han få avslutte det med hun andre på en ordentlig måte. Han har jo ikke gitt uttrykk for at han skal avslutte det med hun andre. Det er ikke noen garanti for at TS sitter igjen med vinnerkortet. Hun har da valget mellom å vandre i en naiv tro om at hun er den han velger, eller å sette grenser for seg selv. Jeg synes uansett at det er helt tullete at det er han som skal avgjøre hvem av jentene som er det beste valget etter å ha datet dem begge over samme periode. Som at det er en konkurranse mellom jentene. Det er ekkelt og ubehagelig når ikke alle parter er med på denne organiseringen. Anonymkode: 83888...d57 6
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #20 Skrevet 2. august 2016 Han sendte melding for å si at han var hel tilbake fra fjelltur nå.. Den han er alene på.. Ikke svare? Bare la han se at jeg har sett den? Anonymkode: 929eb...63b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå