AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #1 Skrevet 2. august 2016 Jeg er vokst opp i en familie med mange fysioterapeuter-og fått prentet inn at barn ikke skal arve sko da det kan gi feilbelastninger på føttene da ferdig inngåtte sko ikke former seg riktig rundt små barns føtter. ... Har derfor kjøpt nye sko ( eller ønsket i gave)til datter på 1.5 år.....men de vokser fort merker jeg,og noen av skoene er det minimal slitasje på,men de er likevel brukt og blitt formet..... Vi har lite lagringsplass her vi bor. Hva gjør dere med sko som er for små? Er det mange som kjøper brukte sko og risikerer fotprob for barNa seinere I livet? Anonymkode: e8a0f...a37
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #2 Skrevet 2. august 2016 Ja, det er mange som kjøper pent brukte ski, skisko, skøyter osv. Her vi bor er sesongen kort, barna vokser fort, og det blir ganske meningsløst hvis alle skal brukte penger på flunkende nytt utstyr hele tiden. Jeg har aldri hatt dårlig samvittighet for at barna mine har fått brukte skisko eller arver hverandres skøyter og pensko, så lenge skotøyet som er i daglig bruk er nytt Til spørsmålet, så pleier jeg å gi bort utstyr vi ikke skal ha lenger til loppemarked e.l. Anonymkode: 01a68...5f0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå