AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #1 Skrevet 2. august 2016 "Pokémon Go blir forbudt for sexforbrytere i New York. Noe av det de frykter, er at sexforbryterne skal klare å lokke spillere nær deres boliger eller andre steder de ønsker. – Virtuelt kart til våre barn Det kan de gjøre med det som i spillet omtales som en «lure». Dette er noe man kan få kjøpt for en billig penge, og man kan bruke dette på en pokéstop. En pokéstop et sted hvor man blant annet kan hente nyttige gjenstander til spillet. Bruker man en «lure» på en pokéstop, vil det være flere pokémon i området en vanlig. Dette gjør ofte at folk trekker mot området. – Pokémon Go gir sexforbrytere et virtuelt kart til våre barn, sier Jeffrey D. Klein, statssenator i New York, ifølge USA Today. Aftenpostens kunstanmelder mener det er skremmende liten refleksjon rundt Pokémon Go: Illusjonen disse produktene skaper er lumske, mener han. " http://www.aftenposten.no/verden/Pokmon-Go-blir-forbudt-for-sexforbrytere-i-New-York-601247b.html Var dere klar over denne faren med spillet? Anonymkode: f1570...ae3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #2 Skrevet 2. august 2016 Herregud, det måtte bare komme fra USA. "Land of the free" Anonymkode: a642f...199
momo Skrevet 2. august 2016 #3 Skrevet 2. august 2016 Ja, jeg er fullstendig klar over dette. Har en 9 år gammel gutt, og spillet er lastet ned på min telefon, så da får han kun spille da jeg er sammen med han. Men i byen her, så er det så mange mennesker på de stedene det er satt ut lure, og ser jeg barn gå alene, så går de alltid flere sammen. Så tror ikke faren er så stor, her jeg bor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå