Gå til innhold

Når bifil?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Prøver å ikke sette meg i en bås, jeg :oops:

Jeg er gift med en mann som jeg elsker, men samtidig har jeg masse følelser for en annen kvinne. (Ferskennam mener jeg er forelsket i henne :Hehe: , hvilket nok dessverre er riktig)

Når det er sakt, så kan jeg legge til at jeg ikke kunne se meg selv bo sammen med en annen kvinne.

Aniola-Fisken, jeg har lært at det ikke er noe unormalt å bli tiltrukket av samme kjønn. For meg startet det først i voksen alder, - som tenåring fant jeg slikt frastøtende og uaktuelt for mitt vedkommende.

Aniola, - hvordan er hun? :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min definisjon av bifil er når man kan bli forelsket i begge kjønn. Bisexuell er når man tenner på samme kjønn, men ikke blir forelska.

Jeg tror egentlig alle jenter på et eller annet tidspunkt har lyst til å ha sex med andre jenter. Bare for å se hvordan det er. Jeg har flere ganger hatt sex med et par av mine venninder (i voksen alder). Det var spennende de gangene, men jeg har overhode ingen behov for å gjøre det igjen. Ialfall ikke på dette tidspunkt.... Kanskje hvis jeg noen gang blir singel og lei av mannfolk ;)

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg kan bli tiltrukket av, og har klint med jenter, men kunne ikke tenke meg sex med ei jente. Pupper er ikke min greie.

Skrevet

Aniola, - hvordan er hun? :wink:

Hm, jeg er egentlig ikke helt sikker.. :)

Har absolutt ikke noe imot å kysse en jente, og kunne nok også hatt sex med en jente.

Skrevet

Er vel ingen som har noe fasitsvar på dette, men her er i alle fll min oppfatning av det:

Når man ikke har noe imot å kysse en jente? -nei

Når man kunne ha tatt på en jente? -nei

Når man kunne ha hatt sex med en jente? -nei, muligens

Når man kunne blitt forelsket i en jente? -jepp

Når man kunne ha blitt sammen med en jente? -jepp

Skrevet
Min definisjon av bifil er når man kan bli forelsket i begge kjønn. Bisexuell er når man tenner på samme kjønn, men ikke blir forelska.

Trodde bifil og bisexuell var det samme jeg....? :klø:

Skrevet

Det er da forskjell på og tenne på en kvinne men ikke forelske seg i dem, enn å forelske seg i begge kjønn?

Skrevet

[quote="ferskennam"

Ok. Men har tvekjønnede som regel ikke misdannelser i underlivet? Jeg blir forvirret.

Skrevet

Enig i dette - det er stor forskjell på hvorvidt følelser er involvert!

Gjest Sukkerert
Skrevet
Det er da forskjell på og tenne på en kvinne men ikke forelske seg i dem' date=' enn å forelske seg i begge kjønn?[/quote']

Det er det selvsagt, men man har faktisk ikke egne navn på det. Dersom man kun tenner på kvinner (ikke forelsker seg), er ikke dette en egen legning. Man kan være heterofil og tenne på både kvinner og menn. Vet ikke om du forsto hva jeg mente.

Skrevet

Joda, men da er man ikke bifil som mange her sier. Da er man hetero. Bifil, da forelsker du deg på tvers av kjønn! Basta!

Skrevet

Hm, jeg er egentlig ikke helt sikker.. :)

Har absolutt ikke noe imot å kysse en jente, og kunne nok også hatt sex med en jente.

Go for it, girl :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...