Gå til innhold

Når bifil?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når karkateriseres man som bifil/ har bilfile tendenser?

Når man ikke har noe imot å kysse en jente?

Når man kunne ha tatt på en jente?

Når man kunne ha hatt sex med en jente?

Når man kunne blitt forelsket i en jente?

Når man kunne ha blitt sammen med en jente?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lilleulv
Skrevet

Er det noe du ikke har fortalt oss, fisken? :tunge1:

Skrevet
Er det noe du ikke har fortalt oss' date=' fisken? :tunge1:[/quote']

:ler:

Jeg er bare nysgjerrig :wink:

Gjest Lilleulv
Skrevet

oki, jeg har klina med jenter flere ganger... da jeg var fjortis :wink: Og rota faktisk litt mer med ei en gang, nakne og sånn...

Men er ikke bifil for det, kunne liksom ikke tenke meg å gjøre det igjen. Tror det var mest eksperimentering, og nå som jeg er voksen ville det nok vært uaktuelt ja. Husker jeg og ei jente tapte et veddemål på fest en gang for 2 år sia og måtte kline i 1 minutt. Det var grusomt synes jeg :-?

Synes bifil er når man tenner på jenter og liker å kysse andre jenter i voksen alder. I tenårene er man litt forvirra stakkars og da synes jeg ikke man trenger å være bifil selv om man kliner med et par jenter... :)

Skrevet

Pr definisjon så er man kun hetrofil om man bare vil ha en av motsatt kjønn. Med engang man f eks tenner på noen av samme kjønn så er man ikke helt hetro i alle fall. Men så er det jo perioder i livet der man tester ut både fantasier, tanker og handlinger. Mener vel bare å si at om du har lyst på jenter på samme måte som du har lyst på gutter så er man vel bifil.... :)

Skrevet

Synes bifil er når man tenner på jenter og liker å kysse andre jenter i voksen alder. I tenårene er man litt forvirra stakkars og da synes jeg ikke man trenger å være bifil selv om man kliner med et par jenter... :)

Er enig med deg her, men selv om du syns det var forferdelig å kline med en jente fordi du tapte et veddemål så kan det jo ha noe med jenta å gjøre da :wink: Det er vel ikke alle gutter du ville ha likt å kline med heller?

Jeg har klina (? hvordan skrives dette da?) med en jente 1 gang.. Hun er en god venninne av meg og vi gjorde det egentlig bare for å provosere mannen min og kameraten hans litt. (han ble kanskje ikk så provosert men...). Men, det var egentlig ganske så bra det, hun var ihvertfall flink til å kline. Men, det er ikke noe jeg går og drømmer om å gjøre igjen..og jeg tente ikke på det..Så jeg tror vel ikke at jeg er bifil akkurat.

Gjest Lilleulv
Skrevet

Er enig med deg her, men selv om du syns det var forferdelig å kline med en jente fordi du tapte et veddemål så kan det jo ha noe med jenta å gjøre da :wink: Det er vel ikke alle gutter du ville ha likt å kline med heller?

Jeg har klina (? hvordan skrives dette da?) med en jente 1 gang.. Hun er en god venninne av meg og vi gjorde det egentlig bare for å provosere mannen min og kameraten hans litt. (han ble kanskje ikk så provosert men...). Men, det var egentlig ganske så bra det, hun var ihvertfall flink til å kline. Men, det er ikke noe jeg går og drømmer om å gjøre igjen..og jeg tente ikke på det..Så jeg tror vel ikke at jeg er bifil akkurat.

knis, ja det var nok kanskje litt det også... Men i hvert fall, i min voksne alder har jeg aldri tent på ei jente eller hatt lyst til å kline med ei jente annet enn for gøy.

Skrevet

knis, ja det var nok kanskje litt det også... Men i hvert fall, i min voksne alder har jeg aldri tent på ei jente eller hatt lyst til å kline med ei jente annet enn for gøy.

He he, ikke jeg heller.

Skrevet

Tror man er biSEKSUELL iallfall når man føler seg tiltrukket av ei annen jente. Jeg kan være det i enkelte tilfeller, men da må dama være fin, men vet ikke om det bare er skryt fra min side :oops:

Men med alle de fjollete mannfolkene nå til dags skulle det vært et lesbe-kurs synes jeg >:---(

Skrevet
Tror man er biSEKSUELL iallfall når man føler seg tiltrukket av ei annen jente. Jeg kan være det i enkelte tilfeller, men da må dama være fin, men vet ikke om det bare er skryt fra min side :oops:

Men med alle de fjollete mannfolkene nå til dags skulle det vært et lesbe-kurs synes jeg >:---(

Hva mener du med "skryt fra din side"?

Skrevet

At jeg sier jeg gjerne kunne ha vært med ei dame i senga o.l. men hvis det virkelig hadde skjedd hadde jeg ikke vært så høy i hatten. Jeg tror jeg bare er litt bitter på mannfolk. Var bare det jeg mente :tunge1:

Gjest Valhalla
Skrevet

Liker ikke denne normaliseringen av slike handlinger. Det er liksom kult å kysse en av samme kjønn og det blir press på de stakkars fjortisene.

Gjest Sukkerert
Skrevet
Tror man er biSEKSUELL iallfall når man føler seg tiltrukket av ei annen jente.

Biseksuell og bifil betyr det samme, selv om det på folkemunne ofte blir brukt om forskjellige ting. Begge deler betyr å være erotisk tiltrukket av begge kjønn.

Det er tre faktorer som er vanlig å se på når det gjelder legning

1. Tiltrekning. Hvem man forelsker seg i og tenner på.

2. Praksis. Hvem man har som kjæreste og har sex med.

3. Hva man selv føler seg som og definerer seg som.

Gjest Sukkerert
Skrevet

I sommer slo jeg opp på "biseksuell" i leksikonet. Det er fra 1978.

Biseksuell, tvekjønnet, person som tiltrekkes seksuelt av begge kjønn. Som regel uten påviselige misdannelser i underlivet.

:hoho: Da har jeg altså ikke skader i underlivet slik en gjerne skulle tro.

(Egentlig er det tragisk da. Kan ikke ha vært lett å være biseksuell eller homoseksuell på den tida.)

Skrevet

Biseksuell, tvekjønnet, person som tiltrekkes seksuelt av begge kjønn. Som regel uten påviselige misdannelser i underlivet.

(Egentlig er det tragisk da. Kan ikke ha vært lett å være biseksuell eller homoseksuell på den tida.)

Hehe, bra vi har kommet litt lenger i dag i alle fall :ler:

Gjest Hillary..
Skrevet

På engelsk er det to ord for tvekjønnet - bisexual og hermaphroditic. Jeg har sett "bisexual" brukt i betydningen tvekjønnet og stusset veldig...

Gjest Sukkerert
Skrevet

På engelsk er det to ord for tvekjønnet - bisexual og hermaphroditic. Jeg har sett "bisexual" brukt i betydningen tvekjønnet og stusset veldig...

Ok. Men har tvekjønnede som regel ikke misdannelser i underlivet? Jeg blir forvirret.

Skrevet

Leste en definisjon på dette her om dagen, og der sa forskerne at det var forelskelsen som avgjør om man er homo- bi- eller heterofil.

Altså kan man bli tent på en person av samme kjønn uten å være homo- eller bifil.

Egentlig bare teit å sette seksualitet i slike båser med tanke på alle gråsonene som finnes

Gjest Anonymous
Skrevet

Tja, jeg har alltid sett på dette som en skala, jeg, eller en linje fra venstre mot høyre, eller hva du vil. Jeg tror at de fleste, eller veldig mange i allefall, som kaller seg heterofile, har tendenser til å bli tiltrekt av det samme kjønn, altså kanskje 98% hetero og 2% homo. eller 80/20 eller hva som helst. På samme måte tror jeg at homofile også kan ha noen prostenter heterofili i seg.

De som er 50% hetero og 50 % homo er vel bifile.

Jeg ser på meg selv som... tja 90% hetero og 10 %homo? Liker å se på jenter, liker å kysse jenter, har hatt og kunne godt tenke meg å ha sex med en jente igjen, men kan nok ikke blir forelsket i ei jente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...