Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg kjøpte nettopp en emmaljunga barnevogn i skinn - krem farget. Den var fin når jeg så på den hjemme hos selgeren, men når jeg satt den opp etter kjøpet så jeg at det ar masse flekker på den. Ikke så mye på skinnet, men på stoffet som er på på kantene. Noen som har tips hva jeg bør jeg gjøre/kjøpe for å prøve å få det fjernet?

Endret av Mizen
Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet
6 timer siden, Mizen skrev:

Jeg kjøpte nettopp en emmaljunga barnevogn i skinn - krem farget. Den var fin når jeg så på den hjemme hos selgeren, men når jeg satt den opp etter kjøpet så jeg at det ar masse flekker på den. Ikke så mye på skinnet, men på stoffet som er på på kantene. Noen som har tips hva jeg bør jeg gjøre/kjøpe for å prøve å få det fjernet?

http://barnevognverksted.blogspot.no/2014/11/diy-rengjring-av-emmaljunga-leatherette.html?m=1

AnonymBruker
Skrevet

Ville tatt den med meg til en butikk som selger vogner og spurt. De har ofte spesialprodukter beregnet på akkurat dette produktetet de selger, og her produkter som er babyvennlige.

Anonymkode: a67bb...872

• Liker 1
Skrevet

Nå har ikke jeg Emmajunga men på denne vi har så kan alt av trekk tas av og vaskes. 

Skulle nå tro at en vogn så er så dyr i utgangspunktet hvertfall er mulig å vaskes og holdes ren. 

AnonymBruker
Skrevet

Er det jordslag, ville jeg byttet ut stoffet. Noen klarer å fjerne det (google det), men jeg har aldri fått det til. Og det kan være farlig for baby å ligge i.

Anonymkode: eb691...53c

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det jordslag, ville jeg byttet ut stoffet. Noen klarer å fjerne det (google det), men jeg har aldri fått det til. Og det kan være farlig for baby å ligge i.

Anonymkode: eb691...53c

Jordslag kan aldri fjernes annet enn det synlige i overflaten. Som en annen har skrevet her inne før, jordslag på vogn er mugg. Muggsopp sporer i porøse materialer produserer helseskadelig MVOC - toxiske og allergifremkallende duftstoffer som aldri får bort. Vogner med jordslag er søppel. 

TS har du gjort selger oppmerksom på at vogna er i dårligere stand enn du hadde grunn til å tro da du så på og kjøpte vogna? Har du betalt mue for vogna?

Anonymkode: a67bb...872

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...