Gå til innhold

Vet ikke hvem jeg skal snakke med

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har det absolutt ikke kjempetøft, men jeg er likevel en del lei meg og nedfor fortiden. Det er flere småting som bryter ned humøret mitt, men hovedårsaken er vel, selv om jeg HATER å innrømme det, at jeg er litt såra av en mann. Jeg er egentlig ei veldig glad og takknemlig jente, noe jeg tror de som kjenner meg har et inntrykk av også. Jeg kan klage over fysisk smerte eller bagateller, men har problemer med å åpne meg når ting faktisk ikke er så greit på innsiden. Av en eller annen grunn liker jeg ikke å få råd fra venner når det gjelder mitt personlige liv, ettersom jeg føler at ingen skjønner akkurat hvordan jeg har det uansett. Men det er kanskje bare teit av meg! Uansett så hater jeg å innrømme at jeg er lei meg, og synes spesielt det er vanskelig å innrømme at noen har klart å såre meg. Mitt spørsmål blir vel egentlig noe slikt: hvem snakker man med når man ikke vet hvem man vil gå til? Tips til ei som sliter med å åpne seg, og kanskje gråte litt, foran folk? Jeg vet jo at problemene mine er små og at alt går fint til slutt, men å stenge alt inne hjelper ikke merker jeg. :)

Anonymkode: 7008a...019

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...