AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #1 Skrevet 1. august 2016 Første date med Happ'n date, kjempekjekk fyr og god stemning. Vet ikke om jeg har tolket for mye ut av meldingene på forhånd, men jeg ble litt overrasket da han sa han ikke drev med kyssing på første date eller one nights stands. Det endte likevel med at jeg sov over og vi hadde sex. Jeg ledet vel litt an.. men jeg trenger svar fra dere, for jeg føler har dummet meg sånn ut. 1. Jeg tok fram glidemiddel fra veska.. virka som han reagert skikkelig negativt på det. Var det litt too much på første date? 2. Han slikket meg, er det da uhøflig av meg at jeg ikke sugde han? 3. Er det ok at jenta stimulerer seg selv under samleiet? Tror ikke jeg kan få orgasme uten.. 4.han insisterte på å bruke kondom selv om han sa han ikke likte det. Var det slutty av meg å foreslå angrepille i stedet? Det ville han ikke. Synd at jeg dummet meg sånn ut, for fyren var hot og jeg vil egentlig treffe ham igjen.. Han skulle bare visst at sannheten er at jeg ikke går hatt sex på 4 år. Anonymkode: f7a4f...b90
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #2 Skrevet 1. august 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synd at jeg dummet meg sånn ut, for fyren var hot og jeg vil egentlig treffe ham igjen.. Han skulle bare visst at sannheten er at jeg ikke går hatt sex på 4 år. Anonymkode: f7a4f...b90 Du skal ha for å ha lurt kjekkasen trill rundt. Ikke faen om han tror du ikke har hatt hatt sex på fire år. Anonymkode: 001ef...ef6 13
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #3 Skrevet 1. august 2016 Glidemiddel?! Hva faen? Jeg hadde antatt at det kostet penger å takke ja til noe sånt! Anonymkode: 2997c...b21 7
AnonymBruker 42 Skrevet 1. august 2016 #4 Skrevet 1. august 2016 1: JA!!! 2:Nei... 3:Ja. 4: "slutty"-nei, men ca.1000 uansvarlig og usexy! 5:Troll? Muligens... 13
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #5 Skrevet 2. august 2016 Glidemiddel på første date? Var du ute etter ett ONS? Fornuftig mann som sa nei til angrepille, og brukte kondom i stedet. Anonymkode: cd003...ccd 9
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #6 Skrevet 2. august 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Første date med Happ'n date, kjempekjekk fyr og god stemning. Vet ikke om jeg har tolket for mye ut av meldingene på forhånd, men jeg ble litt overrasket da han sa han ikke drev med kyssing på første date eller one nights stands. Det endte likevel med at jeg sov over og vi hadde sex. Jeg ledet vel litt an.. men jeg trenger svar fra dere, for jeg føler har dummet meg sånn ut. 1. Jeg tok fram glidemiddel fra veska.. virka som han reagert skikkelig negativt på det. Var det litt too much på første date? 2. Han slikket meg, er det da uhøflig av meg at jeg ikke sugde han? 3. Er det ok at jenta stimulerer seg selv under samleiet? Tror ikke jeg kan få orgasme uten.. 4.han insisterte på å bruke kondom selv om han sa han ikke likte det. Var det slutty av meg å foreslå angrepille i stedet? Det ville han ikke. Synd at jeg dummet meg sånn ut, for fyren var hot og jeg vil egentlig treffe ham igjen.. Han skulle bare visst at sannheten er at jeg ikke går hatt sex på 4 år. Anonymkode: f7a4f...b90 1. Du går rundt med glid i veska når du ikke har sex på 4 år? Det gjør jo at du virker veldig dreven, spesielt når du var pushy i tillegg. 2. Det hadde jeg ikke bekymra meg over, så lenge han tok initiativ til det selv. 3. Selvfølgelig. 4. Han er en fornuftig fyr, du fremstår som litt dum, som både tar risiko med kjønnssykdommer og ikke vet at angrepille ikke er prevensjon. Anonymkode: 8bfc4...602 8
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #7 Skrevet 2. august 2016 Det er jo merkelig at du går med glidemiddel i veska, og foreslår angrepille fremfor kondom. Mens du samtidig skjønner at du har dummet deg ut? Hvor ble hjernen av? Hvis du skjønner hva som var feil her, får du bare ta lærdom av det og ikke gjøre det samme med en annen fyr. Men han her fyren bør du ikke kontakte etterpå. Anonymkode: d3209...b36 4
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #8 Skrevet 2. august 2016 Du har gått altfor langt ja... Anonymkode: 14070...38c 5
tom1986 Skrevet 2. august 2016 #9 Skrevet 2. august 2016 Glidemiddel i veska? Enten så lyver du her eller så er du jævlig rar. 4
Honey Dew Skrevet 2. august 2016 #10 Skrevet 2. august 2016 Jeg har vanskeligheter med å tro på denne historien, men jeg får svar deg på det ene punktet og det selvsagt at han ville bruke kondom. Han kunne ikke vite om du hadde kjønnssykdommer. 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #11 Skrevet 2. august 2016 TS her. Ja, jeg vet det, hvor ble hjernen av. Saken er at jeg var i et fast forhold i mange år og ikke hatt ny partner etter at det ble slutt for 4 år siden, og i det forholdet var glidemiddel normalen. Jeg burde jo forstått det selv, at det ikke nødvendigvis er normalen med ny partner likevel.. Jeg skammer meg og er så flau. Føler nesten jeg skylder ham en unnskyldning. Eller kanskje det bare blir dumt det også. Hvis det er noe som kan sies som formildende omstendighet er det at han hadde kopi av blodprøvesvar (at han var fri for hepatitt, hiv++) på et av bildene på happn.. Jeg tok det vel som tegn at han var åpen for ONS og det var sånn glidemiddel et havnet i veska.. Huff.. Anonymkode: f7a4f...b90
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #12 Skrevet 2. august 2016 TS igjen. Han sa han ikke kunne få orgasme med kondom så jeg fikk litt vondt av ham da kanskje.. jeg vet jo at jeg ikke er fertil dagen etter mens og når jeg har hatt stabil syklus i alle år. Og jeg vet jo at jeg ikke har noen sykdommer. Men jeg ser jo når jeg skriver at det er veldig naivt å tro at andre som ikke kjenner meg skal tro det Anonymkode: f7a4f...b90
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #13 Skrevet 2. august 2016 Jeg tar ikke stilling til noe annet enn punkt 4 på listen din, men det klarer jeg ikke å la være å kommentere selv om jeg ser andre også har gjort det. Det er forferdelig uansvarlig å satse på angrepille. Ikke bare er du ikke beskyttet mot kjønnssykdommer, men du er heller ikke spesielt godt beskyttet mot graviditet. Jeg håper du ikke satser på angrepillen i fremtiden. Anonymkode: edc30...72e 1
Sandie Skrevet 2. august 2016 #14 Skrevet 2. august 2016 Ta det bare som en erfaring,og gå videre.Ingen grunn til å gruble for mye på dette,og angre.Han var jo med på det han også.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #15 Skrevet 2. august 2016 Ei dame som er forberedt med glidemiddel, det kan da ingen gutt klage på. Du kan ta det helt med ro. Syns ikke du gjorde noe dumt. Første date kan skje på så mange måter. Anonymkode: 79df5...d27
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #16 Skrevet 2. august 2016 Hvorfor klarer ingen å vente lenger idag? Du skriver at du likte han, hvorfor i huleste måtte du gå hele veien første gange dere møttes? Dere ødelegger jo all spenning, mystikk, romantikk osv. Skjønner ikke hva som skjer med folk idag der liksom alt må skje NÅ! NULL selektivitet. JAAA, du gikk ALT for langt! Easy come, easy go...Skjønner godt hvis han tror du gjør dette ofte, for å si det sånn, og at det kan ha ødelagt sjansene dine videre. Hilsen dame Anonymkode: 632ef...240 4
Raven Emerald Skrevet 3. august 2016 #17 Skrevet 3. august 2016 Ryddet for personangrep og spekulasjoner. Raven Emerald, mod.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #18 Skrevet 3. august 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her. Ja, jeg vet det, hvor ble hjernen av. Saken er at jeg var i et fast forhold i mange år og ikke hatt ny partner etter at det ble slutt for 4 år siden, og i det forholdet var glidemiddel normalen. Jeg burde jo forstått det selv, at det ikke nødvendigvis er normalen med ny partner likevel.. Jeg skammer meg og er så flau. Føler nesten jeg skylder ham en unnskyldning. Eller kanskje det bare blir dumt det også. Hvis det er noe som kan sies som formildende omstendighet er det at han hadde kopi av blodprøvesvar (at han var fri for hepatitt, hiv++) på et av bildene på happn.. Jeg tok det vel som tegn at han var åpen for ONS og det var sånn glidemiddel et havnet i veska.. Huff.. Anonymkode: f7a4f...b90 Skjønner. Det er sikkert best å la det ligge. Gå videre. Hvis man ber om unnskyldning er det lett at man føler det enda mer ydmykende. Lat som ingenting. Vi har alle gjort dumheter. Anonymkode: d3209...b36
Jolene Skrevet 3. august 2016 #19 Skrevet 3. august 2016 Det eneste jeg reagerer på, er at du foreslo å droppe kondom. Han kjenner ikke deg, du kjenner ikke han. Ergo er det helt hinsides å ikke bruke kondom. Resten reagerer jeg ikke på
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #20 Skrevet 3. august 2016 7 minutter siden, Jolene skrev: Det eneste jeg reagerer på, er at du foreslo å droppe kondom. Han kjenner ikke deg, du kjenner ikke han. Ergo er det helt hinsides å ikke bruke kondom. Resten reagerer jeg ikke på Nå hadde jo fyren kopi av blodprøvesvar (fri for kjønnsykdommer) på Happn-profilen, og TS har levd i sølibat etter forhold. Så helt hinsides var det vel ikke. Anonymkode: d3209...b36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå