AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #1 Skrevet 1. august 2016 Vi snakket jevnlig på Tinder i ca. 3 uker, og på lørdag formiddag møttes vi på café. Vi hilste og rimelig kjapt hørte jeg at han hadde noen veldige talevansker. Han greide ikke å si S og det var så ille at enkelte ord var nesten ugjenkjennelige, men jeg tenkte bare "jaja, skal ikke være dust og dumpe han pga. noe sånt". Jeg kommenterte ikke talevanskene hans (var redd for reaksjonen) og det var en veldig fin date egentlig. Snakket mye på lørdags kveld og søndagen. I dag møttes vi igjen og spiste is i byen, og plutselig så snakket han PERFEKT? Jeg ble helt perpleks, men etter vi hadde snakket en stund, så spurte jeg "slet ikke du med å si S på forrige date?" og så smilte jeg i et forsøk på å gjøre det mindre kleint. Og han ga meg bare et hva-faen-kvinne-grimase tilbake og nektet plent. Han begynte å le av meg og jeg følte meg helt idiot, det gikk faktisk så langt at han begynte å beskylde meg for å date andre og blande han med andre dater! Så sa han "vi glemmer det" og så fortsatte vi en småklein date. Jeg ville bare spise isen min og dra, men han holdt samtalen oppe ganske greit så jeg ble til det var gått rundt 1 time før vi skilte lag igjen. Vi har snakket litt i kveld, og han har spurt meg om jeg ville være med på kinopremiere av Suicide Squad på fredag, men jeg er litt usikker på om jeg tør? Varsellampene mine blinker littegrann.. Anonymkode: 0f2a0...032 1
Gjest Mibella Skrevet 1. august 2016 #2 Skrevet 1. august 2016 Spesielt. Sikker på at han ikke hadde tatt noe medisiner på første date?
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #3 Skrevet 1. august 2016 Dette høres veldig merkelig ut. Jeg ville også ha blitt skeptisk. Dersom det hadde vært en naturlig forklaring på dette hadde du overhodet ikke fått den absurde reaksjonen da du tok det opp. Jeg ville nok ha avsluttet det. Anonymkode: f1ae1...9c2 6
Polly Ester Skrevet 1. august 2016 #4 Skrevet 1. august 2016 Der hadde varsellampene mine blinket mer enn bare littegrann. Jeg hadde nok takket for meg og gått baklengs ut døra... 8
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #5 Skrevet 1. august 2016 1. Du møtte nok bare på den andre personligheten hans. 2. Ble det pulings på deg? Anonymkode: 4cbcb...e3b 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #6 Skrevet 1. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: 1. Du møtte nok bare på den andre personligheten hans. 2. Ble det pulings på deg? Anonymkode: 4cbcb...e3b Han virker som en decent fyr, så skjønner ikke hvorfor han skulle late som at han lesper? Tester han meg? Nei, må nok date litt lenger enn 2 dater for slikt. TS Anonymkode: 0f2a0...032
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #7 Skrevet 1. august 2016 Så merkelig. Er du sikker på at han ed helt god? Anonymkode: 7c444...d28 4
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #8 Skrevet 1. august 2016 4 minutter siden, Mibella skrev: Spesielt. Sikker på at han ikke hadde tatt noe medisiner på første date? Han har ikke sagt noe om det nei. Han virker tvert i mot veldig oppegående Anonymkode: 0f2a0...032
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #9 Skrevet 1. august 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette høres veldig merkelig ut. Jeg ville også ha blitt skeptisk. Dersom det hadde vært en naturlig forklaring på dette hadde du overhodet ikke fått den absurde reaksjonen da du tok det opp. Jeg ville nok ha avsluttet det. Anonymkode: f1ae1...9c2 Kan det hende han bare ble stresset? At jeg skulle tatt det opp på en annen måte uten å gå inn for å avsløre han? TS Anonymkode: 0f2a0...032
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #10 Skrevet 1. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han virker som en decent fyr, så skjønner ikke hvorfor han skulle late som at han lesper? Tester han meg? Nei, må nok date litt lenger enn 2 dater for slikt. TS Anonymkode: 0f2a0...032 Dersom dette var intensjonen må han jo være mindre intelligent. Det er jo åpenbart at du vil merke en så markant forskjell i tale. Anonymkode: f1ae1...9c2 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #11 Skrevet 1. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han virker som en decent fyr, så skjønner ikke hvorfor han skulle late som at han lesper? Tester han meg? Nei, må nok date litt lenger enn 2 dater for slikt. TS Anonymkode: 0f2a0...032 Jeg vet av en slik en som gjør tilsvarende ting, og han er en kvinne- og dyremishandler... Anonymkode: 986c7...f6f 6
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #12 Skrevet 1. august 2016 Virker nesten som han driver med mind games hvis det ikke er noen annen naturlig forklaring. Høres helt unormalt ut. Anonymkode: 250ba...cfa 4
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #13 Skrevet 1. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan det hende han bare ble stresset? At jeg skulle tatt det opp på en annen måte uten å gå inn for å avsløre han? TS Anonymkode: 0f2a0...032 Og at han fikk den absurde reaksjonen grunnet stress, mener du? Da er det noe alvorlig galt med han. Uansett, dette kan være en farlig mann! Anonymkode: 986c7...f6f 3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #14 Skrevet 1. august 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Virker nesten som han driver med mind games hvis det ikke er noen annen naturlig forklaring. Høres helt unormalt ut. Anonymkode: 250ba...cfa Hva er det, og hvorfor gjør enkelte dette? Anonymkode: 986c7...f6f 1
Sh999 Skrevet 1. august 2016 #15 Skrevet 1. august 2016 12 minutter siden, Polly Ester skrev: Der hadde varsellampene mine blinket mer enn bare littegrann. Jeg hadde nok takket for meg og gått baklengs ut døra... Helt enig!! Blinker rødt her og for og si det sånn! 5
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #16 Skrevet 1. august 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet av en slik en som gjør tilsvarende ting, og han er en kvinne- og dyremishandler... Anonymkode: 986c7...f6f Han her har 2 søstre som er glade i han (masse bilder på facebook) og såvidt jeg vet så vokste han opp med husdyr.. Anonymkode: 0f2a0...032
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #17 Skrevet 1. august 2016 Hø! hvorfor er alle redd nå? hva er galt med å lespe?Anonymkode: 020de...be8
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #18 Skrevet 1. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hø! hvorfor er alle redd nå? hva er galt med å lespe? Anonymkode: 020de...be8 Det er jo ikke det at han lespet som er galt, det er det at han IKKE gjorde det. TS Anonymkode: 0f2a0...032 7
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #19 Skrevet 1. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han her har 2 søstre som er glade i han (masse bilder på facebook) og såvidt jeg vet så vokste han opp med husdyr.. Anonymkode: 0f2a0...032 Jeg forstår. Men allikevel kan han være mishandler, selv om det viser seg at han ikke mishandler søstrene sine. Anonymkode: 986c7...f6f 3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #20 Skrevet 1. august 2016 Møt opp på kinodaten på fredag, men glem ikke veldige talefeil selv (f.eks vanskeligheter med å uttale R e.l.) Når/hvis han påpeker dette kan du gi han det samme blikket som han ga deg og kort informere om at det jaggu er merkelig at han ikke har lagt merke til dette i løpet av de to tidligere datene dere har vært på. Kan jo bli ganske så interessant å sjekke reaksjonen hans i.f.t. dette. Uansett; dette høres ut som en meget merkelig fyr og jeg ville vegret meg sterkt for å innlede noe seriøst med en slik tulling :-/ Anonymkode: a9cf6...95f 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå