AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #1 Del Skrevet 1. august 2016 Jeg har fått bekreftet av kiropraktor at jeg har bekkenlåsning (altså ikke bekkenløsning). Har lysst til å finne øvelser på Google som jeg kan gjøre hjemme som behandling. Men hva heter bekkenLÅSNING på engelsk? Virker ikke som det er det samme som "pelvic pain". Anonymkode: 505e3...d28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 1. august 2016 #2 Del Skrevet 1. august 2016 pelvic pain brukes som et generelt begrep, mulig det du sikter til er sciatica:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #3 Del Skrevet 1. august 2016 Sciatica er isjias. Kanskje pelvic lock? Anonymkode: 24733...f1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #4 Del Skrevet 1. august 2016 Se eventuelt om noe av dette ser kjent ut: https://en.wikipedia.org/wiki/Pelvic_girdle_pain Anonymkode: 24733...f1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 1. august 2016 #5 Del Skrevet 1. august 2016 The small river loosing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå