AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #1 Skrevet 1. august 2016 Forbruket er for 1 person. Anonymkode: 2c12d...641
atropos Skrevet 1. august 2016 #2 Skrevet 1. august 2016 Kommer jo an på huset. Her brukte vi 250 kWh i juli, middels stort bolighus, to voksne og et barn. Nå på sommeren er det jo stort sett lys og varmtvann som brukes. Om vinteren kan vi bruke opp mot 1000 kWh på en kald mnd... 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #3 Skrevet 1. august 2016 2 minutter siden, atropos skrev: Kommer jo an på huset. Her brukte vi 250 kWh i juli, middels stort bolighus, to voksne og et barn. Nå på sommeren er det jo stort sett lys og varmtvann som brukes. Om vinteren kan vi bruke opp mot 1000 kWh på en kald mnd... Tusen takk for ditt gode svar, som er til god hjelp! Nå ser jeg at jeg bør tenke etter hva det har gått så mye strøm til, og prøve å få ned forbruket Anonymkode: 2c12d...641 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #4 Skrevet 2. august 2016 I leilighet er det enormt og uforståelig høyt, i frittstående hus om sommeren er det bare høyt. Jeg bodde i kollektiv som student og var vaktmester for huset. Husker da at det ene året dro tre av fire til juleferien samtidig, borte i tre uker. "Sløvingen", en litt sånn trist skikkelse med narkoproblemer, ble igjen. Han klarte alene å doble strømforbruket. Grunnen til det var at han ikke orket å fyre med ved, han hadde gjerne vinduet åpent mens panelovnen stå på, og han glemte konsekvent å slå av kokeplatene. Så det går an å bruke mye strøm ved uvettig bruk. Anonymkode: 44877...7f6 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #5 Skrevet 2. august 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Forbruket er for 1 person. Anonymkode: 2c12d...641 Hva utgjør dette i kroner? Anonymkode: 3cdff...5b6 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #6 Skrevet 2. august 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva utgjør dette i kroner? Anonymkode: 3cdff...5b6 Jeg vet ikke, da jeg ikke har fått regningen ennå, og husker ikke hvor mye nettleien koster. Anonymkode: 2c12d...641
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #7 Skrevet 2. august 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: I leilighet er det enormt og uforståelig høyt, i frittstående hus om sommeren er det bare høyt. Jeg bodde i kollektiv som student og var vaktmester for huset. Husker da at det ene året dro tre av fire til juleferien samtidig, borte i tre uker. "Sløvingen", en litt sånn trist skikkelse med narkoproblemer, ble igjen. Han klarte alene å doble strømforbruket. Grunnen til det var at han ikke orket å fyre med ved, han hadde gjerne vinduet åpent mens panelovnen stå på, og han glemte konsekvent å slå av kokeplatene. Så det går an å bruke mye strøm ved uvettig bruk. Anonymkode: 44877...7f6 Takk for ditt svar! Hvor mange kWh er normalt pr år for 1 person i leillighet? Anonymkode: 2c12d...641
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #8 Skrevet 2. august 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva utgjør dette i kroner? Anonymkode: 3cdff...5b6 Jeg ser her https://www.hafslund.no/strom/privat/stromforbruk/2025 at det koster i underkant av 1 krone pr kWh. Anonymkode: 2c12d...641
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå