AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #1 Skrevet 1. august 2016 Noen som har outlander? Hvordan er det med plass i baksetet? Er de nye ca som 2008- modell? Anonymkode: 01f3a...dd9
maria.magdalena83 Skrevet 2. august 2016 #2 Skrevet 2. august 2016 (endret) Kun for barn! Eller veldig små voksne Men det er god plass til to bilstoler med beltefeste. Det er mulig å legge ned et av setene bak🖒 Endret 2. august 2016 av maria.magdalena83
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #3 Skrevet 2. august 2016 1 time siden, maria.magdalena83 skrev: Kun for barn! Eller veldig små voksne Men det er god plass til to bilstoler med beltefeste. Det er mulig å legge ned et av setene bak🖒 Takk! Hvordan er ekstrasetene bakerst? Anonymkode: 01f3a...dd9
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #4 Skrevet 2. august 2016 Å kjøre de bilene er drepen! Anonymkode: 537af...acf
Hengebuksvinet Skrevet 2. august 2016 #5 Skrevet 2. august 2016 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å kjøre de bilene er drepen! Anonymkode: 537af...acf Hvordan? Vurderer også outlander når jeg skal kjøpe ny bil. (Mange jeg kjenner har den). Endret 2. august 2016 av SS
maria.magdalena83 Skrevet 2. august 2016 #6 Skrevet 2. august 2016 (endret) Det var de to ekstrasetene bak jeg mente🙈 Endret 2. august 2016 av maria.magdalena83 1
maria.magdalena83 Skrevet 2. august 2016 #7 Skrevet 2. august 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å kjøre de bilene er drepen! Anonymkode: 537af...acf Hvorfor det? Har du andre å anbefale istedenfor? I den prisklassen. Vi har en Outlander (7-seter) og er kjempefornøyd 😀 1
LadyGrey Skrevet 2. august 2016 #8 Skrevet 2. august 2016 Jeg er veldig fornøyd med min Outlander 2011mod. Jeg har foreløpig bare en 2-seter, på grønne skilter! Dyre deler, service og nye dekk koster fort 10K for 4stk, men pålitelig god bil med lite feil. Bare vær obs på at Outlanderen frem til i 2010 hadde motor fra VW (right me if im wrong), vet det er litt problemer med noe turbo greier. Kjenner en som har en 2008, som har vært veldig plaget.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #9 Skrevet 2. august 2016 Skranglekasser av noen biler. Vanskelig å manøvrere, dårlig sittekomfort og direkte vonde å kjøre. Verksteder du til stadighet må tilbake til fordi de glemmer eller ikke følger opp. Siste bilen i verden jeg kjøper flere av. Anonymkode: 537af...acf
Gneis Skrevet 2. august 2016 #10 Skrevet 2. august 2016 Vi har en sjuseter 2007-modell og er veldig fornøyd med plassen i baksetet. Dvs midtsetene... gjennomsnittshøyden i vår familie er godt over 1.80 og sønn kan godt sitte bak far. Litt lastebilfølelse kanskje, men pyttpytt. Bakluka har en fantastisk funksjon med at du kan legge den nederste delen ned, så nan kan dtå på den hvis man f.eks. skal fylle skiboksen😕Nyttig også for langbeinte☺ Ellers har vi hatt noe tull med turboen men utenom det en kjempekjekk bil.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #11 Skrevet 2. august 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som har outlander? Hvordan er det med plass i baksetet? Er de nye ca som 2008- modell? Anonymkode: 01f3a...dd9 Vi har 2015 modell, PHEV. Veldig fornøyd med plassen både i baksetet og i bagasjerommet. Har to bilstoler i baksetet, og det er god plass for de som sitter foran. Plass til to vogner i bagasjen og, vi kjører ofte rundt med en Emmaljunga mondial og en Babyjogger city elite, store vogner begge to. Går fint inn der uten problemer 😊😊 Om bilen er som en 2008 modell har jeg dessverre ikke peiling på 😅😉 Anonymkode: 98bcf...b2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå