Gå til innhold

Drikke vin samme dag som unnfangelse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror min samboer og meg har vært litt uforsiktige. Jeg hadde tydelige symptomer på eggløsning, og vi hadde sex samme dag, vi er komt dit at vi snart skal begynne å prøve snart og hopper litt av i svingen. Denne gangen 4 dager siden var han litt treg med å trekke seg ut og jeg tror noe kom inni meg. Senere på dagen drakk jeg tre drinker. Er dette farlig? Hva med dagene etterpå? Jeg har drukket et glass vin om dagen etterpå. Jeg har ikke tenkt så mye på det, men nå er jeg bekymret! er så redd for å gjøre noe feil hvis jeg skulle være gravid! Noen som vet hvor lenge etter unnfangelse man "blir" gravid?

Anonymkode: 3f24f...1f6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det varierer hvor raskt etter sex spermen setter seg. Det kan ta en time eller fem dager. Slutt å drikke alkohol nå. Ikke tenk mer på det som allerede er drukket. Stress er verre enn alkohol.

Anonymkode: e7570...e2c

AnonymBruker
Skrevet

Slapp av! Lev som normalt til du står der med positiv test. Du aner jo ikke om du er gravid eller ikke. For alt du vet kan du ende opp med å prøve i mange år, skal du bli avholds i mange år da?

Anonymkode: add27...4a8

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slapp av! Lev som normalt til du står der med positiv test. Du aner jo ikke om du er gravid eller ikke. For alt du vet kan du ende opp med å prøve i mange år, skal du bli avholds i mange år da?

Mener du det?? Jeg ville nok ikke drukket alkohol mens jeg prøvde og var usikker på om jeg var gravid! Og jeg ville ihvertfall ikke anbefalt andre å gjøre det!!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg ble gravid var jeg på ei fyllakule. Visste at jeg hadde eggløsning den dagen og. 

Anonymkode: eb899...3e7

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke hør på dette rådet, TS. Du får ikke gjort noe med det du allerede har drukket, så legg det bak deg. Høyst sannsynlig går det fint. I fremtiden bør du holde deg uten alkohol mellom eggløsning og mens i tilfelle du er blitt gravid.

Anonymkode: 03ee1...b84

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mener du det?? Jeg ville nok ikke drukket alkohol mens jeg prøvde og var usikker på om jeg var gravid! Og jeg ville ihvertfall ikke anbefalt andre å gjøre det!!

Det var det min fastlege sa til meg. Man kan ikke leve som gravid i år etter år?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke hør på dette rådet, TS. Du får ikke gjort noe med det du allerede har drukket, så legg det bak deg. Høyst sannsynlig går det fint. I fremtiden bør du holde deg uten alkohol mellom eggløsning og mens i tilfelle du er blitt gravid.

Anonymkode: 03ee1...b84

Høyst sannsynlig er hun jo ikke gravid. Det er 80% sjanse for at hun ikke er det. Og ja om de 20% ene skulle være i hennes favør så går det også høyst sannsynlig fint :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Snakk om hysteri!!!

Selvfølgelig går det helt fint! Ærlig talt!

Anonymkode: b58a8...375

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ganske sikker på at jeg ble gravid da jeg kom hjem drita fra julebord, har gått helt fint ;)

Anonymkode: f1c6d...d6a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Svært intelligent, frisk og velutviklet unge her til tross for at vi oppdaget graviditet før uke 14. Tror dere er safe.

Anonymkode: 03d90...8ea

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...