AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #1 Skrevet 1. august 2016 Hadde samme problemet for noen uker sida. Det begynner med at hurtiglading ikke fungerer og det står kabellading i stedet. Men så lader den plutselig ikke i det hele tatt. Skjer ikke noe når jeg setter i laderen. Forrige gang kjøpe jeg ny lader da jeg trodde laderen var problemet, men det var det ikke. Noen ganger blir skjermen svart og det kommer et lite X tegn nederst. Dette skjedde ofte forrige gang og har skjedd bare én gang nå. Har googla dette og sett at andre har hatt samme problem, men har ikke funnet noe løsning på det. Virker som det er noe gærnt med selve USB-tilkoblinga eller inngangen i mobilen da. Forrige gang så bare funket det plutselig igjen... Men må jo være noe gærnt når det skjer igjen?! Har 2% batteri nå og er litt avhengig av den mobilen Oppdaget at den lader om jeg slår av mobilen, men vil jo gjerne kunne la den mens jeg har den på?? Har noen opplevd noe lignende?? Anonymkode: 55c76...003
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #2 Skrevet 1. august 2016 Nå lader den ikke når den er avslått heller Anonymkode: 55c76...003
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå