Gå til innhold

Er de noen luringer?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har nylig hatt bilen inne på ett merkeverksted for å ha service på den, kostet på den ett femsifret beløp i fjor, bla noe bremsegreier. Nå vil de ha meg til å tro at de samme bremsene som jeg byttet i fjor skal byttes i år. I tilegg til dette, så hadde serviceteknikkeren krysset av for at alt fungerte og at bilen var i forskriftsmessig stand, noe den ikke er da 2 av pærene ikke lyser. 

Vet ikke helt hva jeg skal tro, men merker at jeg ikke har lyst til å ta bilen tilbake dit igjen. 

Anonymkode: 19414...9dc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Finn et bedre verksted som kan svare deg på disse spørsmålene, ærlig og transparent. Ferdig med det.

Anonymkode: 64540...103

Skrevet

Virker som det er et forsøk på å lur deg. Men var fet bremsene foran eller bak du fikk reparert sist? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kontakt NAF. Få eventuelt NAF til å vurdere bilen. 

Anonymkode: 431c5...cb7

AnonymBruker
Skrevet

Du trykker kanskje koblings-pedalen inn hver gang du bremser? Da blir resultatet dette.

Anonymkode: 20f95...2ab

AnonymBruker
Skrevet

jeg var inne til EU kontroll med min bil og fikk EU godkjent. Men når jeg skulle gå sa de at jeg måtte skifte bremser på bilen fordi det kunne bli farlig hvis de sviktet. Da spurte jeg hva bremseeffekten var , og joda effekten var 96 % den, så spurte jeg hvorfor skal jeg bytte bremser da? i tillegg hvordan kom den gjennom eu kontrollen hvis den er så dårlig? da ble de dritsure og slang masse dritt etter meg. 

Har også hørt andre er ute for dette der med å skifte bremser, så sjekker de det for sikkerhetsskyld hos et verksted til, som sier det bare er tull og propaganda de driver med for å tjene penger. Du vet jo du blir redd hvis det er noe med bremsene..

Anonymkode: fa00e...e17

AnonymBruker
Skrevet
Den 1. august 2016 at 22.03, AnonymBruker skrev:

Har nylig hatt bilen inne på ett merkeverksted for å ha service på den, kostet på den ett femsifret beløp i fjor, bla noe bremsegreier. Nå vil de ha meg til å tro at de samme bremsene som jeg byttet i fjor skal byttes i år. I tilegg til dette, så hadde serviceteknikkeren krysset av for at alt fungerte og at bilen var i forskriftsmessig stand, noe den ikke er da 2 av pærene ikke lyser. 

Vet ikke helt hva jeg skal tro, men merker at jeg ikke har lyst til å ta bilen tilbake dit igjen. 

Anonymkode: 19414...9dc

Hva slags bil har du, og hvilke bremsegreier byttet du i fjor? ( foran, bak, rør eller sylindre eller noe helt annet???)

litt lettere å vurdere med litt mer info....

Anonymkode: 4ce72...b93

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...