AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #1 Del Skrevet 1. august 2016 Vi tenker på å selge huset vårt neste år. Badet er nyoppusset og veldig fint, vi har byttet vinduer og dører, samt satt opp smartpanel på alle soverommene. Ny stor terrasse i fjor. Problemet er at vi har sånn mindre pen glassfiberstrie på veggene i gang og stue+kjøkken. Riktignok malt i en fin gråfarge, men er jo ikke til å skyve under en stol at det ikke er så fint akkurat. Har heller ikke skiftet gulv i stua( litt sliten laminatgulv) +litt slitt IKEA kjøkken. Tror dere dette gjør det vanskeligere å selge? Det meste annet er i god stand. Kjenner det er surt å bruke tid og penger på noe vi skal flytte fra, samtidig som jeg ønsker å få høyest pris selvfølgelig.. Boligmarkedet her går litt trått nå, men det er et hus som appellerer veldig til førstegangskjøpere tror jeg 😊 Hva ville dere gjort ? Anonymkode: 790a8...acc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #2 Del Skrevet 1. august 2016 Jeg kjøper heller hus med strietappet enn smartpanel. Synes det er like stygt. Tapet er enklere å fjerne, panelet må rives og sette opp nye vegger. Blir også dyrere De fleste ønsker vel å pusse opp, hvertfall fikse litt små ting før de flytter inn i nykjøpt hus, så for meg hadde det ikke gjort noe. Anonymkode: 8569a...652 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #3 Del Skrevet 2. august 2016 Strietapet er slett ikke enkelt å fjerne. Man må enten bruke veggfornyer - men her får man varierende resultater, eller helsparkle - som er best men tidskrevende og dyrt siden man må helst ha fagfolk til å gjøre det. Færreste klarer og gidder helsparkle stua selv. Men enig i at smartpanel er ikke på noen måte bedre.. Så hvis valge er imellom gammel strie eller smartpanel, så tror jeg ville valgt å beholde strie, så kan nye eiere velge hva de selv vil ha i stua. Jo mindre huset ditt er virkelig på lande og smartpanel er alt alle har... Fordi for meg er det umoderne, er det ikke det? Anonymkode: 5efa7...df6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå