Gå til innhold

Er det noen som aner hva det heter? (Noe utendørs veggpynt)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har virkelig ingen snøring på hva det kalles, og har litt vanskelig for å forklare det også. Prøvd å søke opp på ting, men var pinadø ikke så lett å finne tak i noen spor.. :P 
Det jeg er ute etter er slike svarte pyntegjenstander som skrues opp på husveggen ute. Det kan for eksempel være en stor ørn, en ørn som fanger en fisk, en fisk, en mann med en fiskestang.. Noen jeg kom på ihvertfall. Man ser de jo overalt, men aner ikke hva de heter. Er det noen som skjønner hva jeg mener...? (Og hvis, hvor kan man da få tak i dem?)

Anonymkode: 7677d...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jo det er noe lignende som det, har allerede vært mange ganger innom den siden. Og prøvd søke utifra det som stod der, men er ikke i nærheten av å finne det jeg snakker om.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg tom for forslag, men vet iallefall hva du mener. Innbiller meg at det er sånt man mest kjøper på messer og lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det varianter av solur du tenker på? 

Anonymkode: 39751...d72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har egentlig aldri tenkt over hvor de kjøpes, så jeg aner ikke. Men det kan jo hende, hvem veit. 

Nei, noe solur er det nok neppe. Så vidt jeg veit er det bare veggpynt utendørs. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har virkelig ingen snøring på hva det kalles, og har litt vanskelig for å forklare det også. Prøvd å søke opp på ting, men var pinadø ikke så lett å finne tak i noen spor.. :P 
Det jeg er ute etter er slike svarte pyntegjenstander som skrues opp på husveggen ute. Det kan for eksempel være en stor ørn, en ørn som fanger en fisk, en fisk, en mann med en fiskestang.. Noen jeg kom på ihvertfall. Man ser de jo overalt, men aner ikke hva de heter. Er det noen som skjønner hva jeg mener...? (Og hvis, hvor kan man da få tak i dem?)

Tenker du på slike som er laget i keramikk?

Hva er de laget av?

http://katalog.skarvenkeramikk.no/#!album-3-32

Kanskje man kan bestille etter ønske hos firmaet i linken?

De har ble disse

1240090467_resized.jpg?width=892&height=

Anonymkode: eefcb...0a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vet rett og slett ikke hva de er laget av, men jeg tror ikke de er så tykke, de ser tynne ut. Så jeg er usikre på de forslagene.. 
Men. Jeg har sittet og lett gjennom google maps :fnise: og jeg fant og fikk til å ta et bilde av akkurat slike jeg mener. Altså, trenger ikke være akkurat det motivet, men slike. Er ikke et så veldig bra bilde, det ble lite og sånt. Men det skal vel vises litt om ikke annet, og kanskje noen skjønner hva jeg mener da? 
(Altså, de to svarte ørnene på garasjen) 

Veggpynt.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet rett og slett ikke hva de er laget av, men jeg tror ikke de er så tykke, de ser tynne ut. Så jeg er usikre på de forslagene.. 
Men. Jeg har sittet og lett gjennom google maps :fnise: og jeg fant og fikk til å ta et bilde av akkurat slike jeg mener. Altså, trenger ikke være akkurat det motivet, men slike. Er ikke et så veldig bra bilde, det ble lite og sånt. Men det skal vel vises litt om ikke annet, og kanskje noen skjønner hva jeg mener da? 
(Altså, de to svarte ørnene på garasjen) 

Veggpynt.PNG

Det er mulig at dette kun er klistremerker, slik som Natur og fritid har (men de har ikke riktig motiv, men den postede ørnen)

Du kan sikkert få skrevet ut klistremerker etter ønske, på en fotobutikk f.eks, dersom du har med bilde av det ønskede motivet (eller om du eller andre tegner det ønskede motivet) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva med denne?

Se flere her:

https://www.google.no/search?q=eagle+black&client=firefox-b&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjn6L32hKHOAhWHGCwKHZd1CsQQ_AUICCgB&biw=1366&bih=645

og her

http://www.clipartpanda.com/categories/eagle-head-clipart-black-and-white

Få noen til å skrive ut det valgte motivet (evt på fotobutikk, da de har selvklebende bilder som tåler en del)

(Jeg googlet eagle black)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hva med denne?

Relatert bilde

Relatert bilde

Se flere her:

https://www.google.no/search?q=eagle+black&client=firefox-b&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjn6L32hKHOAhWHGCwKHZd1CsQQ_AUICCgB&biw=1366&bih=645

og her

http://www.clipartpanda.com/categories/eagle-head-clipart-black-and-white

Få noen til å skrive ut det valgte motivet (evt på fotobutikk, da de har selvklebende bilder som tåler en del)

(Jeg googlet eagle black)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De som er på garasjen, kan være skåret ut av metall og deretter lakkert svarte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Altså :P Var ikke ute etter ørn, men var bare fordi det var det eneste jeg fant. Er vel egentlig ikke ute etter noe, bare hjelper noen med å lete. Men uansett så vet jeg nå (som jeg også trodde og mistenkte), at det er ikke klistremerker. Det er noe som er skrudd opp. Noen i familien har tydeligvis kjøpt sånt, men det var som Agathe ovenfor her foreslo kjøpt på noe marked. 
Ja, det kan det jo, de på garasjen ihvertfall. 
Så jeg veit ikke, kanskje ikke vits i å lete lengre. At de ikke selges andre plasser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...