AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #2 Skrevet 1. august 2016 Kan love deg at det ikke er oppskrytt. Har hatt trekant mange ganger, både FFM og MMF, like deilig hver gang. Det gjør meg vanvittig opphisset. DP er noe helt spesielt og er vel det beste jeg noen gang har prøvd. Anonymkode: e065a...8bd 1
Kubikk Skrevet 1. august 2016 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2016 Hva er ffm og mff 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan love deg at det ikke er oppskrytt. Har hatt trekant mange ganger, både FFM og MMF, like deilig hver gang. Det gjør meg vanvittig opphisset. DP er noe helt spesielt og er vel det beste jeg noen gang har prøvd. Anonymkode: e065a...8bd
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #5 Skrevet 1. august 2016 Et øyeblikk siden, Kubikk skrev: Høres ut som traktor merker hahahahahaha. lol. Anonymkode: 1a736...59d
Kubikk Skrevet 1. august 2016 Forfatter #6 Skrevet 1. august 2016 Er vel mann kvinne kvinne. Eller kvinne kvinne mann.
Kubikk Skrevet 1. august 2016 Forfatter #7 Skrevet 1. august 2016 Er vel best med 2 kvinner. Mannen orke ikke å tlfredstille 2damer
Gjest Daryl Dixon Skrevet 1. august 2016 #8 Skrevet 1. august 2016 Det kommer jo helt ann på.. Hat hatt trekant en gang for mange år siden med to damer og det var veldig bra! Men disse var ikke bare ute etter å bli tilfredstilt selv, de var veldig aktive for å si det slikt. Var langt i fra oppskrytt... Jeg kommer ALDRI til å få oppleve det igjen!
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #10 Skrevet 1. august 2016 Jeg er mann, har hatt trekant en del ganger, både MMF og MFF. Jeg syns trekant sammen med min samboer er langt bedre enn trekant med to fremmede. Jeg foretrekker å dele henne med en annen mann. Anonymkode: 3d289...3bb 1
ajarRun Skrevet 1. august 2016 #11 Skrevet 1. august 2016 Verdt å oppleve, ikke min beste seksuelle opplevelse.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #12 Skrevet 2. august 2016 MMF kan nok være en bra seksuell opplevelse for mange damer, om kjemien melleom alle tre deltakerne er bra. Om den ene mannen trenger en pause, eller komme litt til hektene igjen, er det jo bare å bytte. Mange damer trenger jo gjerne mye tid og mye stimulering for å ha godt utbytte av sex..... Anonymkode: 6ee4c...42f
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #13 Skrevet 2. august 2016 Jeg og mannen min tenker veldig på å prøve trekant med begge kjønn i løpet av høsten, han skal finne mannen, jeg skal finne kvinnen. Vi har snakket om dette lenge og det er noe vi begge ønsker å prøve. Problemet blir vel heller å finne noen som vil være med😊 Artig å høre andres erfaringer. Anonymkode: 7637b...592
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #14 Skrevet 2. august 2016 Har prøvd KKK (enda jeg ikke egentlig er lesbisk, men det ene ledet til det andre, osv) og KKM er par ganger. Har vært moro det, men skulle ønske jeg fikk mannen med på en MMK en gang. Stor fantasi, spes i kombinasjon av BDSM-moro. Anonymkode: dafc0...ea3
Gjest Alterego666 Skrevet 2. august 2016 #15 Skrevet 2. august 2016 Har prøvd MMF et par ganger. Det har vært helt OK, men ikke noe HELT særskilt. Litt bucketlist-opplevelse. Men jeg var den 3dje, kanskje det hadde vært bedre sammen med egen partner? Litt planlegging og kritisk seleksjon hadde sikkert også hjulpet?
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #16 Skrevet 2. august 2016 2 damer. angående om det er værdt det eller. så spørs det hvilke damer det er snakk om. Anonymkode: c6bb2...c3c
Kubikk Skrevet 2. august 2016 Forfatter #17 Skrevet 2. august 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg og mannen min tenker veldig på å prøve trekant med begge kjønn i løpet av høsten, han skal finne mannen, jeg skal finne kvinnen. Vi har snakket om dette lenge og det er noe vi begge ønsker å prøve. Problemet blir vel heller å finne noen som vil være med😊 Artig å høre andres erfaringer. Anonymkode: 7637b...592 Ikke no problem og finne menn. Tror jeg
Nordjenta Skrevet 2. august 2016 #18 Skrevet 2. august 2016 Et øyeblikk siden, Kubikk skrev: Ikke no problem og finne menn. Tror jeg Mannen er egentlig allerede funnet, så det blir det vi prøver først😊
Phaedra Skrevet 2. august 2016 #20 Skrevet 2. august 2016 Ryddet for innlegg som oppfordrer til brudd på norsk lov. Phaedra,adm
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå