Gå til innhold

Er trekant oppskryt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det best med to damer. Eller to menn

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan love deg at det ikke er oppskrytt. Har hatt trekant mange ganger, både FFM og MMF, like deilig hver gang. Det gjør meg vanvittig opphisset.

DP er noe helt spesielt og er vel det beste jeg noen gang har prøvd.

Anonymkode: e065a...8bd

• Liker 1
Skrevet

Hva er ffm og mff

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan love deg at det ikke er oppskrytt. Har hatt trekant mange ganger, både FFM og MMF, like deilig hver gang. Det gjør meg vanvittig opphisset.

DP er noe helt spesielt og er vel det beste jeg noen gang har prøvd.

Anonymkode: e065a...8bd

Skrevet

Høres ut som traktor merker

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Kubikk skrev:

Høres ut som traktor merker

hahahahahaha. lol.

Anonymkode: 1a736...59d

Skrevet

Er vel mann kvinne kvinne. Eller kvinne kvinne mann. 

Skrevet

Er vel best med 2 kvinner. Mannen orke ikke å tlfredstille 2damer

Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Det kommer jo helt ann på.. Hat hatt trekant en gang for mange år siden med to damer og det var veldig bra! Men disse var ikke bare ute etter å bli tilfredstilt selv, de var veldig aktive for å si det slikt. Var langt i fra oppskrytt... Jeg kommer ALDRI til å få oppleve det igjen!

Skrevet

Både og.

Kan være veldig oppskrytt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann, har hatt trekant en del ganger, både MMF og MFF.

Jeg syns trekant sammen med min samboer er langt bedre enn trekant med to fremmede. 

Jeg foretrekker å dele henne med en annen mann.

Anonymkode: 3d289...3bb

• Liker 1
Skrevet

Verdt å oppleve, ikke min beste seksuelle opplevelse.

AnonymBruker
Skrevet

MMF kan nok være en bra seksuell opplevelse for mange damer, om kjemien melleom alle tre deltakerne er bra. Om den ene mannen trenger en pause, eller komme litt til hektene igjen, er det jo bare å bytte. Mange damer trenger jo gjerne mye tid og mye stimulering for å ha godt utbytte av sex.....

Anonymkode: 6ee4c...42f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og mannen min tenker veldig på å prøve trekant med begge kjønn  i løpet av høsten, han skal finne mannen, jeg skal finne kvinnen. Vi har snakket om dette lenge og det er noe vi begge ønsker å prøve. Problemet blir vel heller å finne noen som vil være med😊 Artig å høre andres erfaringer.

Anonymkode: 7637b...592

AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd KKK (enda jeg ikke egentlig er lesbisk, men det ene ledet til det andre, osv) og KKM er par ganger. Har vært moro det, men skulle ønske jeg fikk mannen med på en MMK en gang. Stor fantasi, spes i kombinasjon av BDSM-moro. 

Anonymkode: dafc0...ea3

Gjest Alterego666
Skrevet

Har prøvd MMF et par ganger. Det har vært helt OK, men ikke noe HELT særskilt. Litt bucketlist-opplevelse. Men jeg var den 3dje, kanskje det hadde vært bedre sammen med egen partner? Litt planlegging og kritisk seleksjon hadde sikkert også hjulpet?

AnonymBruker
Skrevet

2 damer. angående om det er værdt det eller. så spørs det hvilke damer det er snakk om.

Anonymkode: c6bb2...c3c

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og mannen min tenker veldig på å prøve trekant med begge kjønn  i løpet av høsten, han skal finne mannen, jeg skal finne kvinnen. Vi har snakket om dette lenge og det er noe vi begge ønsker å prøve. Problemet blir vel heller å finne noen som vil være med😊 Artig å høre andres erfaringer.

Anonymkode: 7637b...592

Ikke no problem og finne menn. Tror jeg

Skrevet
Et øyeblikk siden, Kubikk skrev:

Ikke no problem og finne menn. Tror jeg

Mannen er egentlig allerede funnet, så det blir det vi prøver først😊

AnonymBruker
Skrevet

Oppskrytt.

Anonymkode: 96b89...c9e

Skrevet

Ryddet for innlegg som oppfordrer til brudd på norsk lov.

Phaedra,adm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...