Strawberrygirl Skrevet 1. august 2016 #1 Skrevet 1. august 2016 Noen som har lyst til å dele noen av sine favoritter? Trenger litt nye sanger på joggelista mi
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #2 Skrevet 2. august 2016 Hva liker du da? Best days of our lives - right the stars Chalk - Shane & Emily Blue Eyes - Bailey Jehl Too young to feel this old - Eve Belle Giving up - New Kings City Run down - Hillsburn Anonymkode: daa48...83e 1
Puny Skrevet 2. august 2016 #3 Skrevet 2. august 2016 (endret) Liker å løpe til 180 bpm musikk, da følger rytmen i musikkene sånn ca. mine skritt. Jeg får litt kick av det og syntes løpingen går enklere da. Finnes flere slike lister på Spotify bla. Endret 3. august 2016 av Puny 1
Lidis88 Skrevet 3. august 2016 #4 Skrevet 3. august 2016 Noen favoritter fra meg: Alexander Rybak: I came to love you Walk off the earth: shake it off Dua Lipa: be the one Alan Walker: faded Onerepublic: feel agail Enerique Iglesias m fl: I like how it feels Onerepeblic: love runs out 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #5 Skrevet 3. august 2016 Jeg er veeldig glad i techno når jeg jogger, så her er mine favoritter fra spotify; A never-ending dream- Cascada Everywhere-Master blaster La Perla-Kobojsarna Welcome to the club-manian Ravers in the UK-Manian Anonymkode: a7652...77a 1
Gjest Belle âme Skrevet 3. august 2016 #6 Skrevet 3. august 2016 Eg elsker gamle hits når eg trener! Typ "Living on a prayer"-Bon Jovi. "Video killed The radio star"-The Buggles. "Bohemian rhapsody"-Queen. "Eye of The tiger"-Survivor. "Highway to hell"-AC/DC "Butterfly"-Crazy Town. "Stayin' alive"-Bee Geez. "The wall"-Pink Floyd.
Strawberrygirl Skrevet 6. august 2016 Forfatter #7 Skrevet 6. august 2016 Tusen takk for tips! Jeg liker mest å jogge til techno/trance, men har innslag av gode slagere. Her er det flere sanger jeg ikke har, så skal sjekke dem ut Kom gjerne med flere tips 👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå