Gå til innhold

Han gir så blandede signaler?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så forvirret! Jeg har likt en fyr en god stund nå. Vi er begge i begynnelsen av 20-åra. Det hele startet som venner, før jeg etterhvert ble dødsbetatt. Vi begynte etterhvert å rote en del når vi begge har vært fulle, startet med kyssing og nå har vi også hatt sex noen ganger. Vi har også funnet på mye ellers. Sett filmer, gått turer, pratet i timevis.. Vi har kjempefin kjemi og kan prate om nærmest alt. For ikke lenge siden sov han hos meg, og vi holdt rundt hverandre store deler av natten. Da vi våknet kilte vi hverandre og tullet, strøk på hverandre, og så.. kysset han meg endelig edru (!). Og vi klinte leenge. Stort skritt, tenkte jeg.. Nå er det vel endelig på vei til å skje noe?? Men neida. Da jeg hadde tenkt til å tørre å kysse han på eget initiativ (edru) noen dager etterpå, gjemte han bare munnen bak dyna, så jeg kysset han på kinnet istedet.(Ingen av oss hadde pusset tennene kvelden før.. Kan det ha noe å si?)

Men så ba han meg med ut samme kveld, hvor han ga meg en stor klem når jeg kom. Hele kvelden satt vi nærmest utelukkende og pratet med hverandre. (Det er forsåvidt alltid sånn når vi er ute sammen, slipper hverandre ikke av syne.) OG, denne kvelden sa flere av vennene hans at han er veldig keen på meg. I tillegg sender han meg ofte litt tilfeldige meldinger. For eksempel har han ringt meg et par ganger for å si at jeg har glemt ditten eller datten hos han. Men alltid når vi er edru, er det kun vennskapelig. Bortsett fra et par ganger (som jeg nevnte over, og hvor jeg har lagt beina mine på fanget hans.) Han er en veldig sjenert person (og det er jeg og!!), og vennene hans sier han ikke har hatt kjæreste på lenge. Vi har aldri pratet om noe følelsesmessig. Det tør jeg nesten ikke.. 

Jeg trenger sårt noen andres synspunkter her :) Jeg blir ikke klok på denne fyren.. 

Anonymkode: 5b836...929

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Blandete signaler er lik ikke intressert.

Anonymkode: fa58f...fb7

AnonymBruker
Skrevet

Ikke enig med h*n over. Han kan jo bare være veldig sjenert, men ikke godt å si

Anonymkode: 5fcca...ab5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må nesten bare snakke med ham. 

Anonymkode: 0fd63...757

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Du må nesten bare snakke med ham. 

Anonymkode: 0fd63...757

Prøver å ta meg mot til det.. Men så er jeg livredd for å ødelegge et godt vennskap hvis han ikke føler det samme. Orker ikke å bli såret igjen :(  Hadde jeg vært smart hadde jeg vel bare prøvd å kvitte meg med følelsene. 

Anonymkode: 5b836...929

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...