AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #1 Skrevet 1. august 2016 Rams opp de verste tingene du kommer på. Anonymkode: 5c6a6...938
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #2 Skrevet 1. august 2016 Det er så mye at jeg ikke husker alt, men det jeg kommer på i farta: Du skulle aldri ha blitt født (sagt av min far da jeg var ni år) Enten flytter hun eller jeg ut eller så dreper jeg henne (sagt av min far da jeg var tretten år) Du har søppel i magen (da jeg gikk gravid) Du er skikkelig naiv og dum, du (jeg har en iq på 137) Du er billig du (sagt av eksen etter at vi hadde sex for første gang, da hadde vi vært offisielt sammen i tre måneder) Hadde du ikke vært så pen, så hadde jeg ikke orket å være sammen med deg Her har du en søppelsekk til klærne dine, passer deg bra - søppel. Så drar du dit du hører til. I søpla. Jeg hadde noen bisarre tanker om å drepe deg i kveld (og så ble det fortalt i detaljer hvordan det skulle gjøres) Anonymkode: d851e...62e
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #3 Skrevet 1. august 2016 Ikke smil eller åpne munnen din, da ser du så stygg ut Anonymkode: b9ac9...575
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #5 Skrevet 1. august 2016 Håper du ditt stygge troll at du ramler å knekker nakken din Dø ditt svin Jævla fattiglus som må telle småpengene sine for å ha mat til de stakkard barna dine Håper du blir voldtatt Osv osv blir nå hardhuda tilslutt Anonymkode: 92c44...85c
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #6 Skrevet 1. august 2016 Det var ei jeg var mye sammen med da vi var små. En dag skulle hu tøffe seg for gjengen sin og sa at hu håpet jeg fikk kreft.. Noen år senere fikk jeg kreft! Anonymkode: fc8d8...80a
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #7 Skrevet 1. august 2016 Gjenfortalt av min mor da jeg var 8-10 år, av en fjern slektning vi besøkte. "hvorfor sier hun alltid ja til mat? Hun er jo så feit". ikke skjønner jeg hvorfor min mor sa dette til meg, kunne aldri falt meg inn å si slikt til noen og hvertfall ikke egne barn. Anonymkode: f4dda...f1d
Coronas Skrevet 1. august 2016 #8 Skrevet 1. august 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er så mye at jeg ikke husker alt, men det jeg kommer på i farta: Du skulle aldri ha blitt født (sagt av min far da jeg var ni år) Enten flytter hun eller jeg ut eller så dreper jeg henne (sagt av min far da jeg var tretten år) Du har søppel i magen (da jeg gikk gravid) Du er skikkelig naiv og dum, du (jeg har en iq på 137) Du er billig du (sagt av eksen etter at vi hadde sex for første gang, da hadde vi vært offisielt sammen i tre måneder) Hadde du ikke vært så pen, så hadde jeg ikke orket å være sammen med deg Her har du en søppelsekk til klærne dine, passer deg bra - søppel. Så drar du dit du hører til. I søpla. Jeg hadde noen bisarre tanker om å drepe deg i kveld (og så ble det fortalt i detaljer hvordan det skulle gjøres) Anonymkode: d851e...62e Herregud, hvem sier slikt til mennesker
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #9 Skrevet 1. august 2016 Jeg skal ta å binde deg fast til madrassen din og tømme diesel over og tenne på! Sagt av min far da jeg var 6 år Anonymkode: 38aa1...980
mjauritz Skrevet 1. august 2016 #10 Skrevet 1. august 2016 Hadde du ikke vært pen å se på så hadde du ikke vært verdt noe. Sagt av eksen..
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #11 Skrevet 1. august 2016 4 timer siden, Coronas skrev: Herregud, hvem sier slikt til mennesker Min far, bror og diverse ekser. Ser ut til at jeg har en tendens til å velge samme type menn som min *!#)$( far... Takk for klemmen. Anonymkode: d851e...62e
ajarRun Skrevet 1. august 2016 #12 Skrevet 1. august 2016 Nettavisen omtalte meg som en moroklump en gang. 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #13 Skrevet 1. august 2016 Jeg får stadig vekk høre av norske menn at jeg er en taper fordi jeg er singel. Dette gjør meg suicidal og jeg har ikke lyst å leve Hvorfor er menn så onde? Anonymkode: fca7e...b32
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #14 Skrevet 1. august 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min far, bror og diverse ekser. Ser ut til at jeg har en tendens til å velge samme type menn som min *!#)$( far... Takk for klemmen. Anonymkode: d851e...62e1 Det er veldig vanlig fordi du har ubevisste mønstre som søker det du er vant til. Bryt sirkelen! Anonymkode: d4ed0...7ae
Zienna Skrevet 2. august 2016 #15 Skrevet 2. august 2016 De verste tingene jeg har hørt blir som bagateller i forhold til hva jeg leser i kommentarfeltet. Det skal mye styrke til for å makte slikt.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #16 Skrevet 2. august 2016 Kommer ikke på ting i farta, men har tenkt på det i det siste at pleiere på psykiatrisk avdeling kalte meg stygg flere ganger, de satt og så på meg og sa jeg var så stygg og spurte om jeg hadde speil og sånt. Jeg var veldig syk, men det ble jeg litt lei meg for faktisk. Var mye som var mye verre der av psyko innsatte som truet meg etc og folk som sitter inne for øksedrap på psyktriask forvaring etc, men det er dette jeg husker da. Og ja ikke kom med at jeg misforstod pga jeg var syk. Anonymkode: d4ed0...7ae
Chromium Skrevet 2. august 2016 #17 Skrevet 2. august 2016 "Kan ikke du bare hoppe ned fra et høyt tak eller noe?"
Gjest Aye Skrevet 2. august 2016 #18 Skrevet 2. august 2016 Du var et forbanna uhell Brenn i helvete Jævla narkofaen Skulle bitt kuken av deg så du lå å blødde ihjel men da havner jeg bare i fengsel. Jeg håper du aldri får se eller ha noe kontakt med sønnen din. Han får det bedre uten deg. Grøsser når jeg tenker på de kommentarene, og av å lese hva andre har fått slengt i trynet
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #19 Skrevet 2. august 2016 ''Kan du ikke skjære deg over halsen istedenfor på beina neste gang?'' Sagt av en jeg datet da jeg ikke ville ligge med ham Anonymkode: cd669...085
tweet Skrevet 2. august 2016 #20 Skrevet 2. august 2016 Sagt om meg til samboeren min: "Hadde du ikke vært blind, hadde du aldri gått for det spetakkelet der" "Du er ei heks som bare er ute etter pengene hans. Når de tar slutt, kaster du han nok på dør" Jeg har en helt jævlig svigerfar Men det han har sagt til meg er jo bare barnemat i forhold til det andre skriver her... Hårreisende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå