AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #1 Skrevet 1. august 2016 Jeg har nettopp flyttet fra den gamle leiligheten min som jeg leide, og til en ny leilighet hvor jeg også leier. Problemet er bare at jeg angrer helt sinnsykt på at jeg flytta fra den gamle, og sitter nå og gråter fordi jeg ikke vil bo her. Er det noen jeg kan gjøre som å feks forlenge kontrakten til den tidligere leiligheten og bare flytte ut av denne. Det skal nevnes at den jeg bor i nå er veldig attraktiv for studenter ettersom den er sentral, moderne og har en ok pris. Så tenker ikke at det er vanskelig å finne noen nye. Anonymkode: c12a3...f37
Vesentlig Skrevet 1. august 2016 #2 Skrevet 1. august 2016 Vel det kommer vel an på ditt forhold til forrige utleier, om noen har overtatt den og hvor grei din nåværende utleier er 5
Hecubaa Skrevet 1. august 2016 #3 Skrevet 1. august 2016 Jeg har flyttet en del ganger og har ofte følt det sånn i starten, nesten fått litt panikk og tenkt hjelp, hvordan skal dette gå, fordi jeg har savnet det kjente og kjære, så kanskje du bare må gi det litt tid. :) 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #4 Skrevet 2. august 2016 Du har oppsigelsestid på den nåværende leiligheten og du er avhengig av at den gamle leiligheten ikke er leid ut. Anonymkode: e26a3...921
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå