Gjest Anonymous Skrevet 10. november 2004 #1 Skrevet 10. november 2004 må flytte fra samboer fordi han ikke elsker meg lenger. Barna liker ikke å nåtte flytte. Er jeg egoistisk som velger å flytte.?? Vi har det fint sammen som venner, selv om vi ikke deler seng lenger..
Gjest Anonymous Skrevet 10. november 2004 #2 Skrevet 10. november 2004 Er du egoistisk om du flytter? mannen din vil vel ikke bo sammens han heller lengre om han ikke elsker deg lengre? Det vil vel heller aldri være et ønske for barna å flytte fra hjemmet sitt. Det er vel de færreste som vil være i et forhold hvor man ikke deler seng og kun er venner? ikke tror jeg dette er noe bra for barna heller.
Molla Skrevet 10. november 2004 #3 Skrevet 10. november 2004 Hvordan skal du og xn få gått videre med livet deres om dere fortsetter å bo sammen? Fortjener ikke dere begge å ha muligheten til å finne en partner og starte på nytt?? Jeg var dum og var i et forhold i mange år uten at faren til barnet mitt og jeg var annet enn venner. Jeg var i midten av 20 åra og hadde ikke sex annet enn 1-2 ganger i året (med han jeg bodde med). Sex med en annen mann føltes galt, så da lot jeg det være.. Kan jo nevne at jeg var sammen med denne mannen fra jeg var 18 til jeg var 28. Da jeg var 22 ble barnet vårt født.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå