Gå til innhold

Fortsatt synlig "bart" etter napping

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er plaget med mørke hår på overleppa som jeg napper med pinsett. Dette går egentlig greit, bortsett fra at jeg føler jeg fortsatt har synlig bart siden man liksom ser at det har vokst hår der, hvis noen skjønner. Er det noen hårfjerningsmetoder som fjerner alle spor etter bart? Voksing er dessverre uaktuelt da hårveksten er såpass kraftig at jeg ikke kan la det vokse ut før jeg vokser det. Blir jeg kvitt alle spor etter bart ved f.eks. laserbehanding?

Anonymkode: dba98...d6d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jg har hatt sikkert 6 laserbehandlinger. Har veldig dårlig erfaring med det! Jeg har brukt tusenvis av kroner så langt og de har gått opp og opp i styrke for å få bort hårene, uten at nesten noe har forsvunnet! Jeg har brunt hår og forholdsvis mørke hår på kroppen og ansiktet, men det kan jo være at du har mørkere og at det funker bedre på deg?

Anonymkode: d53bf...124

AnonymBruker
Skrevet

Siden du har mørke hår er laser det beste alternativet. Det er det uansett. Synd at ab oppforbi ikke har hatt bra erfaringer. Jeg har hatt bra erfaringer og det har minsket hårvekst betraktelig. Jeg må likevel 1-3 ganger i året få laserbehandling, fordi jeg har pcos. Kan ts og ab ha pcos? Jeg har likevel noen lange lyse hår jeg stadig må klippe.

Anonymkode: be0c0...bbf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...