Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sender melding først, er dette dårlig tegn? Jeg får veldig fort svar :) Det pleier å gå noen minutter, spørs hvilke dager det er. Han pleier som regel å svare etter 3-4 timer, om han er opptatt.

Jeg har lest så mye om at menn skal sende melding først, eller så er de ikke interessert..

Anonymkode: 58751...91c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sender melding først, er dette dårlig tegn? Jeg får veldig fort svar :) Det pleier å gå noen minutter, spørs hvilke dager det er. Han pleier som regel å svare etter 3-4 timer, om han er opptatt.

Jeg har lest så mye om at menn skal sende melding først, eller så er de ikke interessert..

Herlig med en  jente som sender melding først :)  Liker at begge skjønn skal vise interesse. det skal gå begge veier og ganske sikker på at de fleste menn blir glad for det. Problemet er at ONS gutter tenker sikkert at de har deg rundt lillefingeren allerede  :icon_frown:

Anonymkode: 0d3ef...4bc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Herlig med en  jente som sender melding først :)  Liker at begge skjønn skal vise interesse. det skal gå begge veier og ganske sikker på at de fleste menn blir glad for det. Problemet er at ONS gutter tenker sikkert at de har deg rundt lillefingeren allerede  :icon_frown:

Og de kan absolutt være interessert for det! :)

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem har du hørt dette bullshitet her fra?

Anonymkode: 16da8...f44

• Liker 1
Skrevet

Kan kun snakke for meg selv, men om ei jeg er interessert i initierer kontakt på eget initiativ, så blir jeg som oftest glad. Det viser jo en viss interesse begge veier.

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi lever i 2016 og jenter kan selvfølgelig sende en melding først dersom hun vil det. 

Anonymkode: 7e8fd...591

• Liker 1
Gjest Absolutt
Skrevet

Hvor lenge har det vært sånn at du sender mld først? Liker personlig å holde meg på ca 50/50. Hvis du vil teste interesse kan du bare la være å ta kontakt med han, se hvor lang tid det går før du hører noe. Kan gi en pekepinn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...