Gå til innhold

Hvilken bursdagskake har dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når dere var barn / ungdommer, hva slags kake ble som regel bakt til deres bursdag?

Hadde dere litt forskjellige kaker hvert eneste år, eller gikk det stort sett i det samme?

Var den formet som noe spesielt? For eksempel ett tog av marsipan og sjokolade. Eller noe helt annet?

http://www.godt.no/#!/oppskrift/4050/sjokoladetog

Anonymkode: 24d6e...c4c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Karamellkake i langpanne. Sjokoladekake som sikkert var den kaloribomba, med masse deilig sjokoladekrem. Kokosbollekake.

Alle var sånne eg ba om selv, for de var mine favoritter.

Aldri formet som noe spesielt, det er vel noe som har blitt mer populært de siste årene egentlig.

AnonymBruker
Skrevet

Sjokoladekake langpanne med kokos var, og er fortsatt min favoritt. Ingenting er bedre enn det! Haha. Mamma lagde alltid bløtkake også, men det Har jeg aldri vært noe glad i. Og gelé uten gelatin er også en favoritt. Nå har jeg blitt glad i pavlova også, og andre kaker med masse kremfyll. Men barnekakene er best! Muffins med masse melis og tuttifrutti 😍😍

Anonymkode: ab724...908

Skrevet

Hadde som oftest sjokoladekake i barneselskapene. Kom i bamse-, katte- og togform.

Skrevet

Vi hadde sjokoladekake med kokos på, og bløtekake med ananas. Helt plaine kaker. Men veldig godt.

Her i huset har vi de siste årene hatt pavlovakake og browniekake når barna har bursdag. Pavlovaen er alltid den som forsvinner raskest, barna elsker den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...