Donnie Darko Skrevet 10. november 2004 #1 Skrevet 10. november 2004 Kjøpte denne på dobbel dvd igår.. (nyinnspillingen. Har seff den orginale på dvd fra før) Jeg syns faktisk denne er noe av det bedre jeg har sett av remakes.. Det er et par scener som jeg syns er bedre og mer brutale i den orginale men allikevel så ble jeg meget positivt overasket da jeg så denne på kino. Noen flere som liker denne like godt som den orginale?
Ingeborg Skrevet 10. november 2004 #2 Skrevet 10. november 2004 Nope. Ikke i nærheten en gang. Synes de har redigert bort noen av de viktigste scenene - og så har jeg stoooore problemer med å oppfatte Jessica Biehl som en troverdig skuespiller i denne filmen. Har sett henne mye bedre andre steder.
Donnie Darko Skrevet 10. november 2004 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2004 Nope. Ikke i nærheten en gang. Synes de har redigert bort noen av de viktigste scenene - Hvis du tenker på f.eks den middags-scenen så kan jeg være enig. Jeg savnet den.
ps Skrevet 10. november 2004 #4 Skrevet 10. november 2004 Jeg har bare den orginale foreløpig, men gleeeeeeeeeder meg til å se remake-versjonen for å sammenlikne!
Arkana Skrevet 10. november 2004 #5 Skrevet 10. november 2004 Jeg synes den var bedre enn originalen, men som Ingeborg synes jeg ikke Jessica Biel passet i rollen, mest fordi jeg forbinder henne med den kristne serien på TV2.
Gjest Virvel Skrevet 10. november 2004 #6 Skrevet 10. november 2004 "Kill Biel" burde vært undertittel på nyinnspillingen
Gjest gjest1 Skrevet 10. november 2004 #7 Skrevet 10. november 2004 Det er sjeldent jeg har blitt så skuffet over en film som jeg ble når jeg så orginalen av denne filmen. Skummel? Ekkel? I think not. Bare dårlig. Elendig. Nyinnspillingen var ikke spesielt bra den heller.
ps Skrevet 10. november 2004 #8 Skrevet 10. november 2004 Jeg synes ikke slike filmer er skumle og ekle jeg heller, men jeg synes de er DØDSMORO! De er vel mer splatter-skrekk enn noe annet, og da må man jo like den type filmer for å finne dem sjarmerende og festlige. Det gjør jeg da.
Christy Skrevet 11. november 2004 #9 Skrevet 11. november 2004 Jeg synes denne filmen var bra og jeg ble skremt! Faktisk noe av det værste jeg har sett! Trodde jeg skulle begynne å grine når han torturerte kjæresten til Jessica biel. Det var også forferderlig når hun så han henge der. For et mareritt av en film! Har vel sett orginalen og, men det er lenge siden. Det værste er jo at det er en sann historie, men filmen er sikkert litt overdrevet. Gikk han virkerlig rundt med en motorsag? Jeg mener å huske at det var veldig omdiskutert og at han ikke gjorde det i virkerligheten?
Hu i Svingen Skrevet 11. november 2004 #10 Skrevet 11. november 2004 Flott film! Særlig når man har hyggelig selskap!
Donnie Darko Skrevet 11. november 2004 Forfatter #11 Skrevet 11. november 2004 Flott film! Særlig når man har hyggelig selskap! :-)
ps Skrevet 13. november 2004 #12 Skrevet 13. november 2004 Joda, egentlig bygget på en sann historide, men filmen stemmer ikke med virkeligheten. Morderen som filmen er inspireert av er ikke regnet dom massemorder, men grav-røver. Så når han laget ting og tang av ting han ikke burde ha laget tang av, så var det ting han gravde opp på steder han ikke ha burde gravd på.... Han er ikke regnet som en massemorder heller, han drepte ikke mange nok..... Filmen er uansett ikke i nærheten av sannheten, filmen er sevfølgelig mye værre....... Men sannheten er grusom nok.
Hu i Svingen Skrevet 13. november 2004 #13 Skrevet 13. november 2004 Så når han laget ting og tang av ting han ikke burde ha laget tang av' date=' så var det ting han gravde opp på steder han ikke ha burde gravd på....[/quote'] Genialt oppsummert! Det er forøvrig Ed Gain du tenker på, opphavet til historien. Og du har rett, historien i Texas Chainsaw Massacre er ikke den samme som historien om Ed. Men den innholder elementer av den... Ed var forøvrig en særs interressant gærning!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå