AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #1 Skrevet 1. august 2016 Hvilke aviser liker du best og hvilke styrer du unna? Anonymkode: 0e455...3ee
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #2 Skrevet 1. august 2016 liker VG best, å så leser jeg GD og lokalavisen her. HATER nationen . finnes ikke spennende. dessuten har de selgere fra helvette som ringer hundreogørten ganger. hjelper ikke å si at de skal slette deg fra systemet. å jeg har blokkert så mange nr fra dem nå at jeg har mistet tellingen. Anonymkode: 142a1...58d
Grønt blad Skrevet 1. august 2016 #3 Skrevet 1. august 2016 Abonnerer på Morgenbladet og lokalavisa. Har også tilgang til Aftenposten digitalt. Jeg liker at Morgenbladet går dypere ned i saker og ofte skriver om det som skjer bak det de store nyhetsaktørene rapporterer om. Morgenbladet har også gode kommentarer og analyser, samt er god på kulturstoff. Lokalavisa er viktig for å få med seg det som skjer i området jeg bor i, selv om den egentlig ikke er spesielt god. Skulle jeg lest flere aviser, ville det vært Dag og tid, Dagsavisen og Klassekampen, muligens DN. Hender jeg går innom biblioteket for å lese disse avisene. Skulle gjerne også lest noen av de store utenlandske avisene, men gjør det sjelden. Styrer unna tabloidaviser som VG og Dagbladet.
linsejesus Skrevet 1. august 2016 #4 Skrevet 1. august 2016 Morgenbladet er seriøse. Orker ikke VG og Dagbladet, fordi de skriver om så mye uviktig, og når de skriver om noe viktig er det i beste fall overforenklet, i verste fall i praksis løgn. Leser Vårt Land om det ligger framme.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #5 Skrevet 1. august 2016 Jeg har for mange år siden sluttet å lese dagbladet, VG og Aftenposten. Document.no og journalisten.no er vel greie nok... Anonymkode: 1426f...5d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå