AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #41 Skrevet 3. august 2016 2 timer siden, 2shy skrev: Tja, dere var over snittet sleipe da dere nektet å utbetale min uføreforsikring. Selve saksbehandlingen var også utidig.Jeg er heldigvis ressurssterk og tok kampen, og vant. Nå er ikke forsikring en stor sammensatt mølje som kan sees som en helhet. Hvert selskap kan være ulikt, og saksbehandlere likeså. Så "vi" er ikke sleipe fordi du i utgangspunktet ikke fikk uføreutbetaling. Det blir som at jeg kaller alle sykepleiere for uprofesjonelle tullinger fordi jeg har dårlig erfaring med én avdeling på ett sykehus. Anonymkode: 18158...08e
2shy Skrevet 3. august 2016 #42 Skrevet 3. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nå er ikke forsikring en stor sammensatt mølje som kan sees som en helhet. Hvert selskap kan være ulikt, og saksbehandlere likeså. Så "vi" er ikke sleipe fordi du i utgangspunktet ikke fikk uføreutbetaling. Det blir som at jeg kaller alle sykepleiere for uprofesjonelle tullinger fordi jeg har dårlig erfaring med én avdeling på ett sykehus. Anonymkode: 18158...08e Nå var det du som generaliserte bransjen. Jeg påpekte simpelthen at det er mye sluhet i forsikringsbransjen også, og jo, avslaget var ikke annet enn sleiphet. Hele prosessen med hele selskapet var ei mare uten like. Jeg vant til slutt, men det kostet unødig mye krefter. Mitt tilfelle er langt fra unikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå