Gå til innhold

Elektroniske spor, internett.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dersom en person sender en e-post eller to, og betaler en regning / overfører penger til noen gjennom nett-banken sin - samtidig som man ser på en video eller to på youtube. Blir slike elektroniske spor lagret noen steder, og hvor lenge lagres isåfall slike ting?

Dersom en person eier en mobiltelefon (med kontant-kort) og så kvitter man seg med denne telefonen. Samt at man sier opp heile dette abonnementet. Seinere så finner noen en papir-lapp eller noe med mobil-nummeret som gikk til denne mobiltelefonen. Er det fremdeles mulig å finne ut hvem som var eier av mobiltelefon / telefon-nummeret? Eller blir slike ting slettet automatisk hos telefon-operatøren, nærmest umiddelbart etter at man har sagt opp sitt abonnement?

Anonymkode: 9d883...2af

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om du ikke bruker proxy og den type surfing, så tror jeg all datatrafikk lagres 1 mnd, all teletrafikk 3 mnd - men jeg vet ikke sikkert. Sikkert noen andre her inne som vet. Men tlf kan spores til det navnet / adresse etc den var registrert på i ganske så lang tid tror jeg ja.

Anonymkode: 255ef...ac3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...