AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #1 Skrevet 1. august 2016 Har noen av dere vært på Ullared? Hvordan er det, er det bare en gedigent Europris, eller er det litt mer interessant? Er det billig, eller er det bare utvalget som er stort? Vurderer å ta turen, men er redd å kjøre "bomtur"....fra Stavanger. Anonymkode: 8a65b...55d 1
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 1. august 2016 #2 Skrevet 1. august 2016 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Hjarte Skrevet 1. august 2016 #3 Skrevet 1. august 2016 50 minutter siden, Ole Brumm skrev: Var der for to år siden eller noe. Er som europris møter ikea. Men ikke den "OK" delen av ikea, men billig-skit fra ikea som blir ødelagt etter 2 dager Med et lite hint av sparkjøp kvalitet på klærne. Det er liksom alt det som er dårlig med europris, ikea og sparkjøp under ett og samme tak. Det er jo billig, men verdt pengene? Nei, ikke for meg ihvertfall. http://www.dinside.no/888244/er-det-virkelig-mye-billigere-paa-gekaashttp://www.dinside.no/888245/vi-har-testet-ullared Disse to er fra 2012, men allikevel. Som du ser så er det dritt du ikke trenger. Og det du trenger og kan spare penger på, det kan du fint finne på tilbud her i norge. Jeg har det samme inntrykket som deg. En stoooooor Europris-butikk Vi opplevde at noen av klærne fra de ukjente billigmerkene ble ødelagte allerede på prøverommet, og en del av husholdningsproduktene virket litt jalla. Jeg tviler sterkt at den familien i serien som handler der hver sommer egentlig sparer så veldig mye på det i lengden. Om ikke mye annet så er det en opplevelse å se på alle folkene som handler vilt De selger også produkter fra kjente merker, og de vil jeg tro holder den samme standarden som vanlig.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #4 Skrevet 1. august 2016 Lurer på om jeg skal re-vurdere Ullared Kanskje satse på Nordby senteret heller ts. Anonymkode: 8a65b...55d
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #5 Skrevet 3. august 2016 Den 1. august 2016 at 14.46, AnonymBruker skrev: Har noen av dere vært på Ullared? Hvordan er det, er det bare en gedigent Europris, eller er det litt mer interessant? Er det billig, eller er det bare utvalget som er stort? Vurderer å ta turen, men er redd å kjøre "bomtur"....fra Stavanger. Anonymkode: 8a65b...55d Jeg har vet innom der et par ganger når jeg har hatt veiene forbi. Har handlet noen småting og matvarer når jeg allikevel har vært der. Jeg som liker å shoppe har hatt problemer med å finne noe å kjøpe. Er enig at det er som en stor Europris. Forstår ikke folk som kjører i timevis for å handle der. Anonymkode: 22e38...23e
FantasDick Skrevet 3. august 2016 #6 Skrevet 3. august 2016 Vi kjøpte mest forbruksvarer/såper/tannkrem, pc-utstyr fra kjente merker, pyntegjenstander og litt treningsutstyr. Var fornøyd med alt! Butikken er diger så jeg anbefaler å sette av god tid. Tok evigheter å gå gjennom. Kommer nok ikke til å dra dit flere ganger, men er veldig morsomt å ha vært der!
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #7 Skrevet 3. august 2016 Ble formye folk for meg. Orker ikke når jeg går oppå folk. Så handlet ikke så mye. snakket med noen svensker som reiste dit, men var mere for turensskyll. Det som var billig der, var såper og kremer o.l men det er det samme som de har på Russta klærne er ganske billig, men ikke av den beste kvaliteten Anonymkode: 41f5a...f40
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #8 Skrevet 3. august 2016 Den 1.8.2016 at 16.55, AnonymBruker skrev: Lurer på om jeg skal re-vurdere Ullared Kanskje satse på Nordby senteret heller ts. Anonymkode: 8a65b...55d Ville heller dratt til töcksfors eller strömstad Nordby suuuuuger Anonymkode: 44a04...1db
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #9 Skrevet 3. august 2016 Jeg var på Ullared en gang, artig opplevelse, selv om vi gjorde lite handling og mest people-watching. Det jeg handlet var stort sett leker til barn. Handlet mange bursdagsgaver til barnas venner og slikt, julegaver etc. Mange fine leker, bl.a. lego, mye billigere enn her hjemme. Anonymkode: 2c32c...6f9
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #10 Skrevet 3. august 2016 Vært på ullared noen ganger selv, og er stort sett fornøyd. Kjøpt mye barneklær, undertøy, og forbruksvarer som dusjsåper, deodoranter etc. Mye billigere enn i Norge, og har vært fornøyd med kvaliteten på det vi har kjøpt av klær. Leker til halv pris av norsk pris, verktøy med gode merker til halv pris og utstyr til dyr. så alt i alt er jeg fornøyd. Men vi har vært innom når vi har passert på veien hjemover fra ferie, er jo dyrt å kjøre dit bare for å kjøre dit. Et år bodde vi forsåvidt i hytter og tok det som en langweekend. Tommel-opp for Ullared for min del - men ja, ta deg god tid! Anonymkode: a13b5...fb5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå