AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #1 Skrevet 1. august 2016 Jeg har havnet i en situasjon som jeg synes er ubehagelig. For kort tid siden feiret jeg 35-årsdag med venner og familie. Min søster var der og det samme var hennes eks, som er en god venn av meg og var det før disse to ble sammen for lenge siden. Det er mange år siden forholdet tok slutt og de har ikke hatt kontakt siden, bare snakket med hverandre de gangene de har møttes tilfeldig. De har begge et barn på hver sin kant nå, men kompisen min er singel. På denne sammenkomsten gikk det derimot ikke så bra og det hele endte med at familie og venner ble tilskuere til flørting og at min søster til slutt valgte å bli med eksen sin (kompisen min) hjem... Vi tok det opp med henne og ba henne la være, men hun ga blaffen. Svogern min var bortreist denne helgen. Nå sitter jeg her med en skikkelig dårlig følelse. Svogeren min vet ingenting. Min søster har fått høre det av oss i familien og innrømmer at det hun gjorde var feil. Kompisen min unnskylder det hele og mener det de gjorde ikke var galt. Jeg kjenner det gjør det vanskelig å fortsette vennskapet og det gjør meg vondt. Vi har vært nære venner i mange år. Det vil jo alltid ligge der som et mørkt bakteppe og jeg kjenner det gjør meg sint, jeg bryr meg om svogeren min og kompisen har da vært med på å såre han (dersom dette en dag kommer frem i lyset). Hva ville dere gjort? Fortsatt vennskapet og late som ingenting? Anse vennskapet som tapt? Si noe? Be søster si noe? Jeg er forbanna på henne også, ikke tro noe annet. Det er hun som har gjort en gigatabbe her, men jeg synes ikke kompisen min oppførte seg eksemplarisk heller mtp flørtinga foran venner og familie av svogern. Det var ingen tvil om hva de hadde planer om da de skulle dra herfra for å si det sånn og søster har innrømmet at hun ble med han hjem, men at ingenting skjedde. Yeah right... Anonymkode: e0db4...4dc
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #2 Skrevet 1. august 2016 Vanligvis hadde jeg sagt at dette var en privatsak som de selv måtte ta seg av, men i dette tilfellet hadde jeg faktisk sagt at enten sier hun det selv, eller så gjør noen andre i familien det. Hun er gift med barn og hennes mann er da en del av hennes familie. Hun har gjort dette i all offentlighet. Noe av det verste med utroskap er jo dette å bli holdt for narr - at partner har gjort noe bak din rygg. I dette tilfellet er det ekstra ille, da han er de eneste i hele deres familie og utvidede vennekrets som ikke vet hva som har foregått. Og det vil være ubeskrivelig ille om han finner ut av det flere år senere. Anonymkode: 0de14...643 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå