AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #41 Skrevet 3. august 2016 6 minutter siden, Arabella skrev: En penis er ikke flat og måles ikke i lengde og bredde. Den måles i lengde og omkrets. Peniser er heller ikke aldeles symmetriske, men det går jo an å beregne gjennomsnittet for den som måtte ha interesse av det. Det du skriver vitner om en manglende forståelse for det norske språk. Det er helt vanlig å bruke ord som bred om penis. Anonymkode: 7cd57...780
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #42 Skrevet 3. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det du skriver vitner om en manglende forståelse for det norske språk. Det er helt vanlig å bruke ord som bred om penis. Anonymkode: 7cd57...780 Måler du med skyvelær for å finne bredden da? Anonymkode: dd3e5...d8a 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #43 Skrevet 3. august 2016 14 minutter siden, Arabella skrev: En penis er ikke flat og måles ikke i lengde og bredde. Den måles i lengde og omkrets. Peniser er heller ikke aldeles symmetriske, men det går jo an å beregne gjennomsnittet for den som måtte ha interesse av det. Bredd/omkrets, samme greia. Var det alt du hadde å komme med? Kverulere på språk? Please.. Anonymkode: b3d55...6ae
Arabella Skrevet 3. august 2016 #44 Skrevet 3. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Bredd/omkrets, samme greia. Var det alt du hadde å komme med? Kverulere på språk? Please.. Anonymkode: b3d55...6ae Bredde og omkrets er ikke synonyme begreper. Å påpeke noe så elementært er ikke å kverulere. 5
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #45 Skrevet 3. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Bredd/omkrets, samme greia. Var det alt du hadde å komme med? Kverulere på språk? Please.. Anonymkode: b3d55...6ae Faktisk ikke. Omkrets = pi r 2 Bredde = 2 X r Anonymkode: dd3e5...d8a 5
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #46 Skrevet 3. august 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det du skriver vitner om en manglende forståelse for det norske språk. Det er helt vanlig å bruke ord som bred om penis. Anonymkode: 7cd57...780 Kanskje hvis du skal forklare at penis er like bred som 2 eller tre fingre feks... Anonymkode: dd3e5...d8a 1
Arabella Skrevet 3. august 2016 #47 Skrevet 3. august 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det du skriver vitner om en manglende forståelse for det norske språk. Det er helt vanlig å bruke ord som bred om penis. Anonymkode: 7cd57...780 Nåja, manglende forståelse for norsk språk ligger ikke hos meg. 2
Gjest Mysticgirl Skrevet 3. august 2016 #48 Skrevet 3. august 2016 Barbert, stiv og gjerne under gjennomsnittet. Helst ikke for tykk. Synes også det er ekstremt deilig om han har mye precum og spruter fort fordi han ikke klarer å holde seg mer.
tdm900 Skrevet 3. august 2016 #49 Skrevet 3. august 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bredd/omkrets, samme greia. Var det alt du hadde å komme med? Kverulere på språk? Please.. Anonymkode: b3d55...6ae Bredde er bredde, og har ikke noe med omkrets å gjøre. Ser og det kan sammenlignes med å "måle" med å bruke to fingre, nope...feil å si bredde da også. Lær deg i det minste å formulere deg korrekt! Men det blir vel ikke før du er gammel nok til å være her inne! Enig med @Arabella her ja 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #50 Skrevet 3. august 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Faktisk ikke. Omkrets = pi r 2 Bredde = 2 X r Anonymkode: dd3e5...d8a No shit. Vi snakker om størrelse på kuken her, og en breiere penis har mest sannsynlig en større omkrets enn en smalere penis. Burde være ganske enkelt å forstå at du kan bruke begge ordene når tykkelsen på penis omtales. Så kommer arabella med sitt patetiske innskudd bare for å kverulere på ordlegging. Jeg snakker om tykkelse her, brei eller stor omkrets, samme greia. Skjønner? Så begynner du å vise til matte for å bevise ditt poeng. Jeez Anonymkode: b3d55...6ae 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #51 Skrevet 3. august 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje hvis du skal forklare at penis er like bred som 2 eller tre fingre feks... Anonymkode: dd3e5...d8a Ps Hvis du tenker på penisen som flat, vel og merke Anonymkode: dd3e5...d8a
Arabella Skrevet 3. august 2016 #52 Skrevet 3. august 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Faktisk ikke. Omkrets = pi r 2 Bredde = 2 X r Anonymkode: dd3e5...d8a Her blander du litt sammen. Diameter (bredde) er 2r, dvs. radius + radius. Omkrets er 2πr, areal er πr2 1
MantaRay Skrevet 3. august 2016 #53 Skrevet 3. august 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: 90% foretrekker en bred penis. Av de som er i et forhold med en mann som ikke er så tykk, hadde ikke disse kvinnene takket nei til om partneren på magisk vis kunne fått en tykkere penis. Penetreringssex med en tynnere penis gir kvinner svært lite nytelse kontra en tykkere en. Da er det klart at kvinner som skulle være så uheldige å være med en mann som kun er gjennomsnittlig tykk, skulle ønske at den var tykkere, for penetrering er jo bare meningsløst. Kanskje kvinner kan se mellom fingrene, og verdsetter andre ting ja, men at de nyter en gjennomsnittlig tykk kuk like mye som en tykkere er lite sannsynlig. Hvorfor skulle 90% si de foretrekker en bred penis hvis det ikke var tilfellet? Anonymkode: b3d55...6ae Beklager, men når du selv linker til en kilde som sier at 85% er fornøyd med partnerens størrelse, og feiltolker opplysningene i artikkelen enda etter at jeg har pekt ut hva du tolker feil, da orker ikke jeg å krangle med deg mer. Du skal få lov til å fortsette å tro dette, selv om både velutstyrte menn og erfarne kvinner sier deg imot. Vi skal alle ha vårt å stri med, og vi skal ikke gjøre det vanskeligere enn nødvendig for deg å være overbevist om at stort alltid er bedre enn gjennomsnittlig. Nå vet jeg ikke særlig mye om deg, men om jeg skulle gjettet er du en gjennomsnittlig utstyrt mann som liker fantasien om at store peniser sender henne til himmelen på en måte du ikke kan. Heldigvis kan jeg og utallige kvinner melde om at du kan gi en kvinne like gode orgasmer som en veldig velutstyrt mann! 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #54 Skrevet 3. august 2016 Bare han vet hvordan han skal bruke den for å tilfredsstille meg så er jeg gaanske fornøyd!! Anonymkode: 588f5...b0f 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #56 Skrevet 4. august 2016 Foretrekker en kraftig penis men ikke for lang, og at hodet er større enn skaftet. Tynne og korte peniser gir meg ikke noe særlig ved penetrating desverre, da jeg nok er for vid igjen. Heldigvis er de (?) ofte flinke(re) til å bruke hender og tunge og tilftedsstille meg enn de med kraftig utstyr. Det virker som de ofte tror at det holder med kuken... 😒 Så sånn sett kan jeg få mer ut av sex med en med mindre penis. Men jeg får mest ut av penetrating og dermed en med gjennomsnittlig eller litt kraftigere kuk.. Anonymkode: 17d49...49e 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #57 Skrevet 4. august 2016 13 timer siden, MantaRay skrev: Beklager, men når du selv linker til en kilde som sier at 85% er fornøyd med partnerens størrelse, og feiltolker opplysningene i artikkelen enda etter at jeg har pekt ut hva du tolker feil, da orker ikke jeg å krangle med deg mer. Du skal få lov til å fortsette å tro dette, selv om både velutstyrte menn og erfarne kvinner sier deg imot. Vi skal alle ha vårt å stri med, og vi skal ikke gjøre det vanskeligere enn nødvendig for deg å være overbevist om at stort alltid er bedre enn gjennomsnittlig. Nå vet jeg ikke særlig mye om deg, men om jeg skulle gjettet er du en gjennomsnittlig utstyrt mann som liker fantasien om at store peniser sender henne til himmelen på en måte du ikke kan. Heldigvis kan jeg og utallige kvinner melde om at du kan gi en kvinne like gode orgasmer som en veldig velutstyrt mann! Det er ingen fantasi, det er virkeligheten. Du har rett i din gjetning at utstyret er "gjennomsnittlig" både i lengde og tykkelse, men det er jo tykkelse er greia her ikke sant. Og da tror jeg rett og slett ikke at gjennomsnittlig omkrets blir ansett som tykt av noen kvinner, så sant de ikke sliter med vaginismus eller noe sånt. Kan sikkert gi en kvinne orgasme, men ikke med kuken. En feitere kuk har større potensiale til å gjøre nettopp det. Jeg klarer bare ikke å forstå at 12 cm omkrets kan bli ansett som noe annet enn tynt, og det er noe absolutt alle kvinner hater. En lang, tynn penis. Det er det verste har jeg hørt. Og siden 90% foretrekker en tykkere en, har jeg heller ingen tro på at 12 cm faller innenfor den preferansen. Jeg håper jeg tar feil i det her, men jeg tror det er en sannhet i det. Anonymkode: b3d55...6ae 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #58 Skrevet 4. august 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ingen fantasi, det er virkeligheten. Du har rett i din gjetning at utstyret er "gjennomsnittlig" både i lengde og tykkelse, men det er jo tykkelse er greia her ikke sant. Og da tror jeg rett og slett ikke at gjennomsnittlig omkrets blir ansett som tykt av noen kvinner, så sant de ikke sliter med vaginismus eller noe sånt. Kan sikkert gi en kvinne orgasme, men ikke med kuken. En feitere kuk har større potensiale til å gjøre nettopp det. Jeg klarer bare ikke å forstå at 12 cm omkrets kan bli ansett som noe annet enn tynt, og det er noe absolutt alle kvinner hater. En lang, tynn penis. Det er det verste har jeg hørt. Og siden 90% foretrekker en tykkere en, har jeg heller ingen tro på at 12 cm faller innenfor den preferansen. Jeg håper jeg tar feil i det her, men jeg tror det er en sannhet i det. Anonymkode: b3d55...6ae Du virker helt opphengt i dette,og jeg håper du legger fra deg denne tankegangen. Jeg tror det hemmer deg,og det er ikke slik at dette er så enormt viktig som du fremstiller det. Jo mer du fokuserer på det jo større blir det. Slutt å les så masse om det,og jobb med å bli fornøyd med deg selv. Har du opplevd at kvinner ikke har vært fornøyd med din størrelse og tykkelse noen gang? Jeg har vært mer enn fornøyd med en gjennomsnittelig penis. Kjenner jo det godt når de er inne i meg,og jeg tror ikke at jeg er spesielt trang eller noe. Faktisk er det viktigere for meg at han er flinkere til andre ting. Jeg klarer ikke å komme ved penetrering uansett,og derfor er det ganske viktig at vi fokuserer litt på meg og ikke bare penetrering. Du skriver jo at du har en gjennomsnittlig penis og det er det jo ingenting galt i. Mange kvinner liker jo det. Anonymkode: ce3e2...340 1
MantaRay Skrevet 4. august 2016 #59 Skrevet 4. august 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Og siden 90% foretrekker en tykkere en, har jeg heller ingen tro på at 12 cm faller innenfor den preferansen. Anonymkode: b3d55...6ae Du fortsetter å skrive dette, som om det var det artikkelen sa. Artikkelen sa kun at 90% mente tykkelsen var viktigere enn lengden. Den sa ingenting om at de foretrakk tykkere peniser, eller at gjennomsnittlig penis ikke var godt nok. Den gjorde også klart at de aller fleste kvinner er fornøyd med partnerens penis, og da er det viktig å huske på at de fleste kvinner også har en gjennomsnittlig partner.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #60 Skrevet 4. august 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Du virker helt opphengt i dette,og jeg håper du legger fra deg denne tankegangen. Jeg tror det hemmer deg,og det er ikke slik at dette er så enormt viktig som du fremstiller det. Jo mer du fokuserer på det jo større blir det. Slutt å les så masse om det,og jobb med å bli fornøyd med deg selv. Har du opplevd at kvinner ikke har vært fornøyd med din størrelse og tykkelse noen gang? Jeg har vært mer enn fornøyd med en gjennomsnittelig penis. Kjenner jo det godt når de er inne i meg,og jeg tror ikke at jeg er spesielt trang eller noe. Faktisk er det viktigere for meg at han er flinkere til andre ting. Jeg klarer ikke å komme ved penetrering uansett,og derfor er det ganske viktig at vi fokuserer litt på meg og ikke bare penetrering. Du skriver jo at du har en gjennomsnittlig penis og det er det jo ingenting galt i. Mange kvinner liker jo det. Anonymkode: ce3e2...340 Nei, har alltid trukket meg tilbake hvis jenter har vist interesse. Føler jeg har lite å stille opp med, så hvorfor prøve? Jeg tror det er ganske viktig for ganske mange kvinner, og liten eller spesielt tynn penis er det verste som man kan komme over. Du har rett i at det ikke gjør meg noe godt å tenke på det her, men er hardt å legge fra seg når størrelse åpenbart er viktig for kvinner. Er vel best å bare holde seg unna Anonymkode: b3d55...6ae
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå