Gå til innhold

Kvinner: Den perfekte penisen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan liker dere gutta nedentil? Stor, liten, bøyd, shavet/ikke shavet? 

Anonymkode: 59eda...ea4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Stor, stusset og svart.

Anonymkode: ebe54...1d7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hard, resten er underordnet...

Anonymkode: db633...a84

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Bør være en stor negerkuk. Og knallhard.

Anonymkode: dfd05...4fa

AnonymBruker
Skrevet

Hard, 14-17 cm, shavet, bøyd. :)  

Anonymkode: db528...535

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eksempel typ et bildet? 

Anonymkode: 59eda...ea4

AnonymBruker
Skrevet

Bare den er stor er jeg fornøyd.... :P

Anonymkode: 15545...d94

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min det jo :fnise:

Anonymkode: 093f1...58a

Skrevet

Den perfekte penis er den som sitter på en mann, som er i stand til å tilfredstille en kvinne ;)  :) 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, tdm900 skrev:

Den perfekte penis er den som sitter på en mann, som er i stand til å tilfredstille en kvinne ;)  :) 

For at en mann skal kunne tilfredsstille en kvinne, må han ha en stor penis. nuff said

Anonymkode: b3d55...6ae

AnonymBruker
Skrevet

19+ cm, tykk , svart og steinhard. afrikanske tenner meg mest

Anonymkode: 130e6...b4e

AnonymBruker
Skrevet

Stor og tykk! Soppformet, ikke skeiv og bøyd. Hodet større enn skaftet er finest synes jeg.

Anonymkode: 46a24...7c9

• Liker 1
Gjest snill scorpion
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du snakker vel ikke om meg? 😉

AnonymBruker
Skrevet

Giga, tykk og svart! 25 cm lang og 15 i omkrets er perfekt! Og barbert seff. Liker ikke stikkelsbær. 

Anonymkode: 40188...42f

Skrevet

Var mange som likte svarte her 

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, WubWub skrev:

Var mange som likte svarte her 

Liker hvit jeg:kose:

Anonymkode: dfa9c...a2e

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Liker hvit jeg:kose:

Anonymkode: dfa9c...a2e

Åh :(

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker best en helt middels penis. Ellers er ikke utseendet voldsomt viktig for meg. Jeg faller jo for mannen og ikke penisen hans.

Virker som utseendet på kjønnsorganet er mest viktig for menn. I denne tråden er det mange tullesvar, mens i den andre tråden ser man hvor kravstore mange menn er når det gjelder utseendet. Til og med kjønnsorganet til dama må være perfekt.

Anonymkode: ce3e2...340

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker best en helt middels penis. Ellers er ikke utseendet voldsomt viktig for meg. Jeg faller jo for mannen og ikke penisen hans.

Virker som utseendet på kjønnsorganet er mest viktig for menn. I denne tråden er det mange tullesvar, mens i den andre tråden ser man hvor kravstore mange menn er når det gjelder utseendet. Til og med kjønnsorganet til dama må være perfekt.

Tror nok kvinner flest er mer kravstore når det kommer til kjønnsorganet til motparten enn menn. Kanskje ikke du bryr deg, men majoriteten av kvinner blir ikke tilfredsstilt av en helt middel penis. Det blir for smått.

Den andre tråden er kun et comeback til denne realiteten, for å "slå" tilbake, men utseende på fitta er det nok ikke veldig mange menn som bryr seg noe om. Menn er glad de får sex, mens kvinner kan velge og vrake. Da er det naturlig at kvinnene vraker menn med middels eller mindre penis. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Tror nok kvinner flest er mer kravstore når det kommer til kjønnsorganet til motparten enn menn. Kanskje ikke du bryr deg, men majoriteten av kvinner blir ikke tilfredsstilt av en helt middel penis. Det blir for smått.

Den andre tråden er kun et comeback til denne realiteten, for å "slå" tilbake, men utseende på fitta er det nok ikke veldig mange menn som bryr seg noe om. Menn er glad de får sex, mens kvinner kan velge og vrake. Da er det naturlig at kvinnene vraker menn med middels eller mindre penis. 

Tull, de fleste kvinner foretrekker jo en gjennomsnittlig penis. Det er jo lett å bli tilfredsstilt av en sånn.

Jaha, har inntrykk av at mange menn har mange krav til utseendet til damene og er dermed like kravstore som det kvinner er. Menn er ikke glad for at de får sex med hvem som helst. De skal jo gjerne tenne på henne og da er det jo viktig hvordan hun ser ut.

Ikke alle kvinner kan velge og vrake nei.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...