AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #1 Skrevet 1. august 2016 Jeg er syk, men vil jobbe. Men er vanskelig siden jeg må bestemme litt selv når jeg må jobbe. Jeg har fotpleie kurs, men tenkte om det er noe og dra hjem til eldre personer å gi dem fotpleie. Kan man tjene litt på dette, trur dere? Anonymkode: 0d6a8...5ab
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #2 Skrevet 1. august 2016 Ja det tror jeg du kan tjene litt på, litt avhengig av hvor stort sted osv. Kanskje du kan kontakte et eldresenter der du bor? Høre om de er interressert? Anonymkode: c5c54...170
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #3 Skrevet 1. august 2016 Jeg synes ab over har et godt forslag. Her jeg bor kommer frisøren til eldresenteret en gang i uken, så eg vil tro at jevnlig besøk av fotpleier også ville vært velkomment. Anonymkode: 28125...422
smilo Skrevet 2. august 2016 #4 Skrevet 2. august 2016 Husk at for å gjøre dette må du starte et eget firma. Enten ENK, AS el. Du må føre regnskap, betale skatt og mva når du overstiger omsetnings-summen for denne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå