Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eksen sier vi kan være venner og at vi kan treffes av og til, men når jeg foreslår noe så passer det ikke. Hvordsn skal jeg tolke at han sier to forskjellige ting? Jeg ønsker også å få han tilbake..

Anonymkode: d1074...a7f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

At han sier dette for å skilles som "venner", dvs no hard feelings... Så det ikke blir pinlig å møte hverandre på gata eller at du skal bli en bitter eks.

Har han truffet noen nye?
Det er greit å være venner med ekser, helt til de treffer nye damer - for da kan det bli litt kleint...

Han vil nok neppe ha deg tilbake, så om du ønsker å treffes i håp om at dere skal finne tonen igjen - glem det!

Anonymkode: 5b39b...cb5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du skal ikke tolke noe som helst, men forstå at han ikke er interessert i å bruke tid på deg, mer. 

Anonymkode: b0acd...b97

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eksen sier vi kan være venner og at vi kan treffes av og til, men når jeg foreslår noe så passer det ikke. Hvordsn skal jeg tolke at han sier to forskjellige ting? Jeg ønsker også å få han tilbake..

Dette har jeg også opplevd. I ettertid har jeg tolket det som at han i utgangspunktet ikke hadde noe i mot meg og derfor ikke ville avvise meg for hardt. Siden han visste jeg fortsatt var interessert, ble det for slitsomt med maset mitt, i tillegg ville han vel ikke gi meg forhåpninger.

Anonymkode: f7536...f02

Skrevet

Jeg tror at han med det mener at det er slutt. "Vi kan fortsatt være venner" er en snill og varsom måte å si det på bare. Punktum. Så du må godta det og komme deg videre i livet. Tøft, men det er en tid for alt.

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det passer nok ikke for ham nettopp fordi han vet at du ikke bare vil nøye deg med å være venner. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...