Oslokvinne12345 Skrevet 1. august 2016 #1 Skrevet 1. august 2016 Nå skal det bli godt å komme hjem fra hytta til mamma 😂 Igår kveld gikk vi en tur med jentene på 4 og 1 år. Fireåringen måtte tisse og hun tisset i veikanten. Det kjører typ en bil forbi hver femte-tiende minutt. Mamma fikk helt anfall og syntes det var helt forferdelig og jeg ble så irritert. Nå har vi gått oppå hverandre i en uke også da 😂 var det ikke innafor? Kan ikke skjønne hva som var så galt med det.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #2 Skrevet 1. august 2016 Helt innafor. Skulle hun tisset i bilsetet da? Du sto vel i mellom jenten og veien så ingen kunne se uansett. Og om det var krise, så kunne vel moren din stå bak også for å skjerme enda mer? Anonymkode: da5de...48b 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #3 Skrevet 1. august 2016 Å tisse i veikanten må da virkelig gå bra når man med tissetrengte småbarn kan sette holde dem og la dem tisse i rennesteinen i byen når toaletter ikke er å oppdrive før ungen har tissa på seg. Anonymkode: 55dc7...307
Gjest Catalina Culès Skrevet 1. august 2016 #4 Skrevet 1. august 2016 Ingenting galt med det. skulle hun heller ha tisset på seg? Nei.
Fru Uperfekt Skrevet 1. august 2016 #5 Skrevet 1. august 2016 Er nok enig med de andre her, det er helt innafor. Det var jo ikke akkurat mye trafikk, hadde faktisk ikke hatt problemer med å late vannet selv da.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #7 Skrevet 1. august 2016 Her har vi tissa i veikannten langs en høytraffikert vei, tissa bak en butikk nær noens hage. Ja stort sett har det blitt tissa på en rekke mindre private steder, bedre enn at barnet må tisse på seg. For en fireåring er det et nederlag å tisse på seg. Anonymkode: cfbe9...fda
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #8 Skrevet 1. august 2016 Det var nok ikke tissinga som var problemet, men mor-datter-relasjonen Jeg har et litt anstrengt forhold til min mor, og hun kan kjefte på meg for alt og ingenting Anonymkode: 287fd...86a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå